Customize 2.0 Topic -Haal hier je code!- discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) justrik een code gestuurd. 2 over...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
justrik een code gestuurd.
2 over |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bedankt allemaal! ik ben inmiddels voorzien
|
|
||||
|
||||
1 gestuurd naar scorpiosoft, ik heb er dus nog 1 over.
Die ene bewaren ik nog een dagje voor een kennis. Indie hij hem niet nodig heeft laat ik het weten. |
|
|||
|
|||
Code Voor Customize 2.0
Hoi,
Als er iemand een code heeft "slingeren" yoohoo!! hier ben ik )) |
|
||||
|
||||
Ik heb er drie (3) over. Stuur even een berichtje.
Update: Ik ben door mijn codes heen.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-04-08 om 13:06. |
|
|||
|
|||
als iemand nog een code heeft, zou hem dolgraag hebben! kan niet wachten op de Costumize 2.0 om deze uit te proberen !!!
|
|
||||
|
||||
Vraagje tussendoor: ik las eerder dat het nog een beetje buggy was -en dat mag natuurlijk met een beta. Hoe is dat nu? En voegt het wat toe? De site suggereert dat en ben best benieuwd.
|
|||
|
|||
Check het zelf effe uit ... Customize 2.0.0 (beta) is nu open voor iedereen ...
ga naar Customize, a native iPhone application by The Spicy Chicken en register/login. er is geen psswdlock meer ... bij email en serial verzin je maar wat. Zou moeten lukken ... |
|
|||
|
|||
Ik zou customize 2 ook wel willen broberen.
Iemand een code over? |
|
|||
|
|||
ik zou er ook wel 1 willen!
krijg t niet voor elkaar om t via die site te installeren. ik heb niet echt verstand van computers, dus weet ook niet wat dit betekend: Change the permissions of the Customize.app directory to 755 chmod -R 755 /Applications/Customize.app Change the permissions on the Customize executable. chmod +s /Applications/Customize.app/Customize of hoe ik dat moet aanpassen weet iemand dit of zou iemand mij een code kunnen sturen? tnx in advance. tim Laatst gewijzigd door timmeh; 06-04-08 om 19:57. |
|
||||
|
||||
ik kan customize 2.0 zonder code krijgen...
|
|||
|
|||
ja ik ook, maar hoe installeer je het dan?
ik heb die voorbereiding die je volgens die site moet doen geprobeerd te treffen, maar het lukt mij niet. dat komt mede doordat ik bijna niets van computers afweet, en dus niets snap van: Change the permissions of the Customize.app directory to 755 chmod -R 755 /Applications/Customize.app Change the permissions on the Customize executable. chmod +s /Applications/Customize.app/Customize hoe heb jij dat dan gedaan? |
|
||||
|
||||
Oke heb je winSCP op je computer staan ??
1. je gaat helemaal naar het begin in je iphone menu ( op de pc) 2. je gaat naar system/library/coreservice(volgens mij ben eff de naam vergete) 3. je opent het plist (druk met rechts erop dan bewerken je moet 1.1.4 naar 1.1.3 veranderen dan weer opslaan. 4. bij installer ga je naar sources voeg je de source http://ipodtouched.net/rep.xml toe ( verbeter me als ik deze fout heb) 5. dan refresh je 6. ga naar install naar ipod touched, dan customize 2.0 installeren & moded customize 7. Opnieuw opstarten en dan naar customize gaan, blijven tappen op de kip, en voila hij doet het op 1.1.4 8. wat je kan doen als alles doet weer trggaan naar die .plist en weer terug veranderen naar 1.1.4 dan doet hij het dus op 1.1.4 (Verbeter me als ik eits fout heb gezegd zit nu op school, dus doe alles uit me hoofd!!!)
|
|||
|
|||
ik had geen problemen met permissions op m'n iPhone ... Wel op de iTouch. Heb gewoon (met cyberduck) de permissions van de folder 'Customize' in de 'Applications' naar 777 gezet ... works like a charm
|
|
|||
|
|||
Graag zou ik ook een code krijgen (maar werkt het op 114 ook al?)
Greetz & thx;-) |
|
|||
|
|||
iemand voor mij een invite????
|
|
|||
|
|||
jongens ... geen invites of code meer nodig!!
register en login op Customize, a native iPhone application by The Spicy Chicken ... installatie instructies staan erbij |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb via installer customixe 1.24 geintalleerd. Kan je op deze manier ook 2.0 installeren? |
|
||||
|
||||
Jep...
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je Customize addons!! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 72 | 26-11-11 21:29 |
TitanWars champion code topic | ronaldo_phone | iPhone Apps | 13 | 11-05-10 16:01 |
Post hier je FARM LIVE code. | meisjemetiPhone | iPhone Games | 0 | 05-02-10 00:15 |
Snelheid Hi/KPN haal ik niet | J0sT | KPN | 13 | 04-08-09 10:55 |
|
|