iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

Undertaxxx 15-04-08 11:39

Die eigen firmwares brouwen is heel erg leuk maar er is één GROOT nadeel aan...Updates. Elke app die je handmatig installeerd wordt niet gezien in de installer.app, en dus elke keer er een update komt moet je toch zowiezo alle apps gaan updaten, dus wat is het nut dan van ze eerst handmatig toe te voegen ? Volgens mij is dit dubbel werk :)

sabatie 15-04-08 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 98729)
Die eigen firmwares brouwen is heel erg leuk maar er is één GROOT nadeel aan...Updates. Elke app die je handmatig installeerd wordt niet gezien in de installer.app, en dus elke keer er een update komt moet je toch zowiezo alle apps gaan updaten, dus wat is het nut dan van ze eerst handmatig toe te voegen ? Volgens mij is dit dubbel werk :)

dat klopt maar was gewoon leuk...
mac is echt vet en stuk sneller dan windhoos

Undertaxxx 15-04-08 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sabatie (Bericht 98737)
dat klopt maar was gewoon leuk...
mac is echt vet en stuk sneller dan windhoos

Vet is mac idd wel, maar een besturingsysteem kan je geen snelheid toewijzen. Snelheid van het besturingsysteem of dat nou mac,windhoos,Linux,Ubuntus of whatever is heeft te maken met je moederbord, processor, ram, etc ;)

sabatie 15-04-08 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 98740)
Vet is mac idd wel, maar een besturingsysteem kan je geen snelheid toewijzen. Snelheid van het besturingsysteem of dat nou mac,windhoos,Linux,Ubuntus of whatever is heeft te maken met je moederbord, processor, ram, etc ;)

ja maar bedoel de interface mac ten aanzien van windows
net had ik windows nodig en jawel hoor direct een crash

JBS 15-04-08 12:07

Pwage tool 1.1
 
Hallo, iedereen net Pwage tool 1.1 gedownload, gezocht naar de laatste 2.0D firmware en torrent gevonden en gedownload. Als ik wil IPwner pakt hij niet de 2.0 firmware. Test gedaan met 1.1.4 firmware pakt hij wel. Iemand al ervaring hier mee of een suggestie?

Destiny 15-04-08 12:12

Dat had ik dus ook.
Mij is het inmiddels gelukt om de NL taal mee te laten installeren via PWNage :)
Nu nog T9 en en nummerherkenning

sabatie 15-04-08 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 98746)
Dat had ik dus ook.
Mij is het inmiddels gelukt om de NL taal mee te laten installeren via PWNage :)
Nu nog T9 en en nummerherkenning

hoe heb je dat gedaan?

sabatie 15-04-08 12:21

wie heeft 5a240d de nieuwe beta uitgeprobeerd?
als ik doe updaten word mn baseband toch ook geupdate hoe krijg ik dan weer de baseband van 1.14

Destiny 15-04-08 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sabatie (Bericht 98747)
hoe heb je dat gedaan?

Het pwnage pakket openen. Daarna naar InternalPackages gaan en daar zon bundle app aanpaken. Daarna nog even in de map iPhone1,1_1.1.4_4A102.bundle het info.plist bestand aanpassen met de identifier

Undertaxxx 15-04-08 12:32

Ik wil vanavond wel een tutorial schrijven over hoe je die NL taal, NL nummerherkenning, T9, apps, enz handmatig in een firmware kan 'bakken'. Alleen geen idee of fresh dat een goed idee gaat vinden van zijn NL nummerherkenning.

switcher 15-04-08 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sabatie (Bericht 98737)
dat klopt maar was gewoon leuk...
mac is echt vet en stuk sneller dan windhoos


Gefeliciteerd met je aankoop je zult er geen spijt van krijgen

nu nog ff je sig veranderen:):):)

switcher 15-04-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 98740)
Vet is mac idd wel, maar een besturingsysteem kan je geen snelheid toewijzen. Snelheid van het besturingsysteem of dat nou mac,windhoos,Linux,Ubuntus of whatever is heeft te maken met je moederbord, processor, ram, etc ;)

Hier sla je de plank wel degelijk mis
Leopard draait net zo soepel op een 1000Mhz processor als op een core2duo
Ram dat is wel erg belangrijk vooral sinds ze zijn overgestapt op Intel

P.S Vista draait het beste op een Macbook Pro lol:D:D:D:D maar dat wil je niet meer als je Leopard erop hebt staan

sabatie 15-04-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 98756)
Ik wil vanavond wel een tutorial schrijven over hoe je die NL taal, NL nummerherkenning, T9, apps, enz handmatig in een firmware kan 'bakken'. Alleen geen idee of fresh dat een goed idee gaat vinden van zijn NL nummerherkenning.

met nummer herkenning heb ik eigen geen probleem al mijn nummer beginnen met +316xxxxxxx en dan zie ik gewoon alles het gaat me vooral om de nedelandse t9

Destiny 15-04-08 13:31

Het is jammer dat je met de nieuwste pwnage alleen maar mappen en bestanden kunt toevoegen. Iig eenvoudig.

Ik krijg het echter niet voor elkaar om bestanden te backupen, kopieren, of te overschrijven

madmark 15-04-08 14:21

Ik heb een NL bundle gemaakt om te gebruiken met Pwnage 1.1. Deze kan je in de map met bundles gooien en aanvinken.

download: RapidShare: 1-Click Webhosting

Ik heb het net getest, werkt prima :)

Zit ook nog een KPN logo bij, voor de liefhebber. NL correctie/toetsenbord zit er trouwens ook bij.

Destiny 15-04-08 15:14

Ik heb hem al in me topic staan :p

madmark 15-04-08 16:12

Mijn iPhone is al unlocked dmv ZiPhone. Nu heb ik mn iPhone gepwnd en draai ik een custom FW. voor alsnog geen problemen.

Nu wil ik een custom FW maken waar de BN unlock inzit. Ik heb de BL files en wil een custom FW maken inclusief een unlock. Nu krijg ik bij "Preparing Baseband Update" FAILED te zien. Ik kan maar geen FW maken met een unlock erin. Opzich geen probleem, maar ik zou het wel graag willen hebben voor andere iPhones. Wat doe ik verkeerd?

truckdiver 15-04-08 16:13

is het niet makkleijker om een andere topic te openen voor pwnage 1,1?
anders gaan er volgens mij teveel vergissingen gebeuren.
en moet anders binnen 2 weken teveel gaan lezen en zoeken als ik terug ben van verlof:p

Destiny 15-04-08 16:34

Hmmm ik heb net Pwnage 1.1 gedraaid met unlock optie aan.
Nu heeft de iPhone ineens geen Wi-Fi, blueutooth, IMEI en Baseband meer ;;
Ben hem aan het restoren en hoop dat het opgelost is. Beetje raar :s

Probleem is ook nog eens dat het een iPhone is van een klant


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.