Voor degene die een gps willen... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SpiderPig Dus binnenkort zal Gomite alleen de WiFi GPS module aanbieden. Zie website: Gomite - filling the void Lijkt mij zo'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
hey die G fi is cool!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, die G-FI ziet er veelbelovend uit!
|
|
|||
|
|||
Nou moe, dat is een trage app! En die moving map is ook niets waard. Nog veeeeeel werk aan de winkel... Jammer genoeg....
|
|
||||
|
||||
GPS is echt wel een noodzaak vind ik. Het zou zo handig zijn! Maar niet via die googlemaps! Een tomtom ofzo erop zou echt zalig zijn. Dit lijkt me echt ook niet onhaalbaar om extern een gps ontvanger er op te zetten... Want alles wat ik vind werkt via gprs en dat is echt niet nauwkeurig genoeg
|
|
||||
|
||||
@ forum.bericht
Ik verwacht ook geen GPS, dat is technisch onmogelijk (geen GPS module in de telefoon) maar als apple de mogelijk creëert dat een Bluetooth GPS muis zou kunnen communiceren met de iPhone, zou al een stapje in de goede richting zijn. Dan denk ik iig wel dat TomTom en of andere bedrijven/ particulieren zullen komen met de nodige navigatie software zeg maar. Misschien komt iemand wel met een app waarmee we de bluetooth in de iPhone kunnen flashen zodat het wel kan communiceren met andere apparatuur ipv alleen headsets, de Dev Team doet al bijvoorbeeld leuke dingen met de mogelijkheid voor het bouwen van je eigen firmware bijvoorbeeld. |
|
||||
|
||||
Je, een GPS... meer is niet nodig
|
|
|||
|
|||
seooo dat G-FI is trouwens wel vett!
|
|
|||
|
|||
Is iemand bekend in hoevere,met de in juni aankomende, SDK 2.0 verandering kan brengen in dit GPS geval. Dus zou met behulp van deze SDK de iphone OS in zoverre kunnen aanpassen dat exterene bluetooth GPS devices mogelijk worden via het GPS protecol?
|
|
|||
|
|||
slotje?
|
|
|||
|
|||
@ remb0:
Waarom? |
|
|||
|
|||
Dit kwam ik vandaag tegen op nu.nl ---> nu.nl/internet | 'Nieuwe iPhone heeft GPS' Dus toch misschien gps .......
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NL´ers die in Belgie iphone´s op willen halen | arjanNL | Orange | 95 | 11-11-10 23:56 |
360 mailtjes die binnen willen komen.. | pdavie | iPhone algemeen | 5 | 19-08-10 08:33 |
voor de tempo/tempo music gebruikers die edge willen | addi | Orange | 5 | 28-09-08 21:34 |
|
|