Voorraad Apple Store? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of de Apple Store in Amsterdam nog iphone 5 voorraad heeft? Wil er morgen nl even een reis aan wagen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand of de Apple Store in Amsterdam nog iphone 5 voorraad heeft?
Wil er morgen nl even een reis aan wagen. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dan kon je beter even bellen...
Maar toevallig heb ik vanmiddag al gebeld, alles is op, er zijn alleen nog wat zilveren modellen met een abonnement. Toen ik vroeg of ik dan beter in de online store kon bestellen, zeiden ze dat het sneller was om even te wachten, aangezien hun het sneller binnen zouden krijgen. |
|
![]() Omdat we hier al een topic over hebben: slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorraad de nieuwe iPad @ Apple Store A'dam | iFajar | iPad algemeen | 3 | 29-04-12 17:15 |
Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? | humperdinc | Koopinformatie Rest Europa | 102 | 08-11-10 16:16 |
Voorraad apple store in de UK | gotti | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 09-09-10 20:12 |
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? | forum.bericht | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-07-08 11:51 |
|
|