iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14084-grote-firmware-2-0-0-pre-unlock-topic.html)

MP3-junky 12-07-08 11:35

2.0 activeren en unlocken
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 138017)
Jullie lezen niet goed geloof ik. Ik hb een niet geactiveerde iPhone die wel kan bellen omdat ik een unlockte baseband heb. Dat houdt dus in dat de iPhone wel kan bellen en gebeld worden maar dat ik niet bij het springboard kan komen omdat ik niet geactiveerd ben.

Als Michael samenwerkt met Pascalletje: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post139815

Citaat:

Ik heb hem inderdaad geactiveerd :)
Dan zijn we er toch?

pascalletje 12-07-08 11:39

Gaat niet lukken denk ik, ik heb hem geactiveerd met een niet werkende O2 UK sim en wanneer ik er een andere sim in doe, moet ie opnieuw geactiveerd worden :(

alo-b 12-07-08 11:42

hoe betrouwbaar is dit? Ze zeggen dat er ook installer bij zit, alleen geen appstore

YouTube - Install firmware v2.0/1.2 onto ipodtouch/iphone!!

EDIT: Ik had geen idee dat het filmpje in 1 keer op de site komt. Ga naar het filmpje op youtube en lees de beschrijving voor de bijgevoegde tutorial

Destiny 12-07-08 11:45

Ze testen het daar op een iPod Touch. Die hoeft niet geactiveerd te worden.

alo-b 12-07-08 11:47

onbetrouwbaar dus.

ze zeggen dat het ook op de iphone werkt, maar dat is dus lariekoek

pascalletje 12-07-08 11:49

Dat kan niet, want de nieuwste firmware wordt ook niet herkend met de pwnagetool..

MCNO 12-07-08 11:50

@alo-b, wat denk je zelf? Ik zou zeggen probeer het en laat ons het resultaat weten :)

Ik wacht geduldig af (nou ja) tot hier officieel een betrouwbare melding komt van een van de mods oid.

Er is meer op aarde dan FW2.0

alo-b 12-07-08 11:57

MCNO: Ja is goed joh

Pascalletje: Ze zeggen dat je je eigen customfirmware moet maken. Maar het kan dus blijkbaar niet

Michael 12-07-08 12:05

Aangezien dat het filmpje zo vaag is ga ik er maar vanuit dat ze beta 240 hebben gebruikt. Alle beta's die daarna zijn gekomen en de officiele releases van apple 2.0 zijn niet te gebruiken met pwnage 1.1 Dit is geen fake maar wel een wat oudere versie van de fw beta. Die trouwens zeer instabiel is

En als je goed zou kijken zie je ook geen appstore

alo-b 12-07-08 12:10

waar kan je die info van het dev.team volgen? Wat is hun site of whatever. Ik word helemaal gek:P Moet de nieuwe firmware hebben:D:D

iMario 12-07-08 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alo-b (Bericht 139851)
waar kan je die info van het dev.team volgen? Wat is hun site of whatever. Ik word helemaal gek:P Moet de nieuwe firmware hebben:D:D

staat hier al meerdere malen in, maar ok:D blog.iphone-dev.org

ArB 12-07-08 12:11

Heeft iemand al met een t-mobile account geprobeerd om firmware 2.0 te unlocken ?

alo-b 12-07-08 12:21

Kent iemand misschien een plek waar ik een mac kan huren voor een dag ofzo? Ik ken namelijk niemand met een mac ( behalve mijn opa en oma maar die wonen op 1,5 uur rijden, en ik ben 14 dus heb geen rijbewijs ( kan wel rijden, heeft mijn moeder me geleerd:P)).

vmessiaen 12-07-08 12:24

na upgrade iphone niet meer bruikbaar
 
vandaag kreeg ik via de iTunes de melding dat er een upgrade was voor de iphone.
Dom zoals ik was, heb ik dat uitgevoerd. Resultaat: iPhone werkt niet meer. Hij moet opnieuw gekraakt worden.
Echter lukt het mij niet om via jullie site info te krijgen mbt. deze jailbreack.

Michael 12-07-08 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 139853)
Heeft iemand al met een t-mobile account geprobeerd om firmware 2.0 te unlocken ?

Ja maar dat gaat niet

macfreaker 12-07-08 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vmessiaen (Bericht 139865)
vandaag kreeg ik via de iTunes de melding dat er een upgrade was voor de iphone.
Dom zoals ik was, heb ik dat uitgevoerd. Resultaat: iPhone werkt niet meer. Hij moet opnieuw gekraakt worden.
Echter lukt het mij niet om via jullie site info te krijgen mbt. deze jailbreack.

Welkom op dit forum.
Lees eens alles wat voorheen in dit topic is geschreven en je zal een antwoord hebben op je vraag. Gebruik ook de zoekfunctie (lijkt wel of elk nieuw lid bang is om de zoekfunctie te gebruiken).
Veel suc6.

Gligoth 12-07-08 12:58

Ik zie inmidels dat mijn iTunes 2.0 ook gevonden heeft en dat iTunes 7.7 daar voor nodig is. Het kon geen kwaad om iTunes tot 7.7 te upgraden toch?

Verder had ik 1 vraagje die ik niet echt kon terug vinden. Als we op 2.0 draaien. Kunnen wij dan ook gebruik maken van de Appstore? Zitten namelijk wel paar leuke gratis programmatjes in.

(heb alles vanaf pagina 10 gelezen)

pascalletje 12-07-08 12:59

Duurt helemaal niet lang, als het goed is komt na het weekend de tool van de dev-team uit. Bij 1.1.2, 1.1.3 en 1.1.4 hebben we veel langer moeten wachten...

MarkBender 12-07-08 13:10

Vraag 1: ja je kan 7.7 zonder problemen installeren en mocht het nodig zijn kan je altijd nog terug

Vraag 2: Ja de Appstore werkt ook met iPhone 1.0 De AppStore heeft inderdaad erg leuke app's ertussen zitten

Gligoth 12-07-08 13:51

iTunes = 7.7
Hoop niet dat als ik mijn iPhone eraan koppen die ook meteen gaat updaten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.