WI-FI de heletijd aan een probleem? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Als ik mijn Wifi de hele tijd aan laat staan brand dan mijn Wifi ofzo door? Of maakt het niks uit? en gaat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WI-FI de heletijd aan een probleem?
Hey,
Als ik mijn Wi-Fi de hele tijd aan laat staan brand dan mijn Wi-Fi ofzo door? Of maakt het niks uit? en gaat mijn batterij sneller leeg daardoor? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
batterij gaat snel leeg, binnen een dag. Verder geen schade.
|
|
|||
|
|||
Bedankt! kan dicht!
|
|
||||
|
||||
// slotje op vraag van poster
ps; wel even opletten met zomaar korte vraagje op het forum te plaatsen. Wiki en de zoekfunctie kunnen deze meestal oplossen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' | iphone3Gpeter | iTunes | 1 | 24-12-11 20:53 |
iPhone 3GS: Al een tijdje een probleem! | Besje | Unlock | 7 | 17-10-10 15:51 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
help!! Heb een probleem met mijn aan/uit-knop! | acg | iPhone algemeen | 2 | 26-06-08 21:49 |
|
|