wat een probleem! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) A.U.B. wie kan mij vertellen wat ik moet doen om dit probleem op te lossen en echter wat er aan de hand is? : ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat een probleem!
A.U.B. wie kan mij vertellen wat ik moet doen om dit probleem op te lossen en echter wat er aan de hand is? :
ik heb mijn iphone 6 maanden kunnen gebruiken. Gisteren per ongeluk de updates knop ingedrukt (ja stom) en nu mijn iphone ziet mijn sim-kaart niet meer. Volgens mij firmware 2.0 is geupdate. Ziphone komt er niet door heen behalve de "recovery mode". Ik hoorde dat een "hack" komt pas volgende week Dank je Gabriel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of je downgrade terug naar 1.1.4( op forum zoeken )
Of je wacht op pwnage als je mac hebt |
|
|||
|
|||
dank je wel voor je reactie
ik heb de versie 1.1.4
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Genoeg info over te vinden op het forum.
Deze gaat op slot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' | iphone3Gpeter | iTunes | 1 | 24-12-11 20:53 |
Wat een rust na een hectisch weekend | Michael | Archief | 9 | 15-07-08 21:03 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
Niet echt een probleem, gewoon wat advies nodig | Sick Mic | Archief | 0 | 26-12-07 16:30 |
|
|