Installer voor F.W. 2.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben er effe tussenuitgeweest, en ben nu net met de zoekfunctie niet echt wijzer geworden. (mss dat ik hem verkeerd gebruikt heb ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer voor F.W. 2.0
Hallo,
ik ben er effe tussenuitgeweest, en ben nu net met de zoekfunctie niet echt wijzer geworden. (mss dat ik hem verkeerd gebruikt heb ) Is er ondertussen al een werkende installer als je een custom 2.0 update wil doen? thx ps; moest iemand toch de link heb post het hier dan even...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Officieel is hij nog niet te krijgen.
Enkel een beta voor de repo owners: http://www.iphoneclub.nl/9951/eerste...t-installer-4/ En daarmee is alles eigenlijk wel gezegd hierover. je merkt het wel als hij er is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sources voor installer | mxcrosserkeuh | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-01-09 21:07 |
Installer sources voor 2.0.x | xit2050 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-10-08 12:43 |
iPhone: installer app voor 3g? | t!mmy | Jailbreak | 2 | 14-07-08 00:22 |
Windows: installer voor op je pc | wouter_touw | Desktop-applicaties | 3 | 04-06-08 09:10 |
meer ruimte voor installer voor 1.1.1 | trimix | iPhone algemeen | 5 | 05-01-08 19:45 |
|
|