//

Mijn oude telefoon is kapot, en nu...

Mijn oude telefoon is kapot, en nu... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Ik vind het erg onoverzichtelijk wat ik nu precies allemaal moet doen om mijn iphone 3G te unlocken. Mijn oude telefoon is vandaag kapot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-08, 20:56
Summy Summy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard Mijn oude telefoon is kapot, en nu...

hoi

Ik vind het erg onoverzichtelijk wat ik nu precies allemaal moet doen om mijn iphone 3G te unlocken.
Mijn oude telefoon is vandaag kapot gegaan, en ik heb nu dus geen telefoon meer waarmee ik kan bellen.

Nu dacht ik, ik gooi even een programmatje over m'n iphone, en dan kan ik wel bellen.
Nu las ik over QuickPwn, maar als ik het goed begrijp kan ik daarmee niet mijn 3G unlocken.

Misschien is het een idee om echt een beginners handleiding te maken?
Want er zijn zo veel handleidingen om te unlocken dat ik niet eens weet waar ik mee moet beginnen.
Naar welke versie moet je b.v. downgraden, is dat uberhaubt nog nodig etc

Ik hoop dat iemand kan helpen, want voorlopig ben ik afgesloten van de buitenwereld
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-08, 21:00
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

de 3G is (nog) NIET softwarematig te unlocken! Alleen te jailbreaken en te activeren!

hiervoor staan handleidingen op de wiki: https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html

wil je de 3G simlockvrij hebben, dan ben je gebonden aan een yessim of een andere simunlock kaart.

Aangezien hier genoeg over te vinden is op het forum (kijk maar even de 3G topics) gaat hier een slotje op

Laatst gewijzigd door cypher21; 28-08-08 om 21:02.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon nummers van de oude tel naar de iphone sjoerd1545 iTunes 3 26-11-11 01:32
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? Talliebally iTunes 2 24-11-10 12:50
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 02:56
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.