Fout 1601 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nu al verschillende keren aan het proberen om mijn iphone te unlocken sinds deze per ongeluk was geupdate naar firmware 2.0. Helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout 1601
Hallo,
Ik ben nu al verschillende keren aan het proberen om mijn iphone te unlocken sinds deze per ongeluk was geupdate naar firmware 2.0. Helaas nog steeds geen succes. Vandaag weer een een poging ondernomen met winpwn2.0 en iLiberty+. Beiden niet gelukt. het is nu zelf zo erg dat ik geen herstel meer kan uitvoeren. Welke "firmware" ik ook probeer via itunes(7.7) te installeren ik krijg constant tijdens de installatie een 1601 fout. Kortom kan nu echt niks meer met die iphone. Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Druk eens gewoon restore in iTunes. Dus origineel naar Firmware 2.0.2 zetten. Daarna WinPwn 2.5 of QuickPwnRC3 gebruiken.
|
||||
|
||||
Zoek even op 1601 en je vindt talloze onderwerpen
Heb je iTunes "gepwnt", dat is nml de meest voorkomende oorzaak. Suc6, en zoek even op het forum Hier gaat een slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 1601 | keesdr | iPhone algemeen | 6 | 13-07-11 12:25 |
1601 error oplossing | jtstyle | iPhone algemeen | 1 | 03-03-10 19:58 |
foutmelding 1601 bij restoren | crystalclear | Archief | 6 | 07-09-09 16:53 |
Foutmelding (1601) | topke | Unlock [archief] | 34 | 13-02-08 21:06 |
|
|