Ik krijg de melding kan het programma niet openen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik heb een IPHONE 3G 16 GB. Hij is voorzien van nieuwste firmware (2.1). Ook is hij gejailbreakt. Mobileinstallation bestand overschreven en rechten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg de melding kan het programma niet openen
Beste Forumleden,
Ik heb een IPHONE 3G 16 GB. Hij is voorzien van nieuwste firmware (2.1). Ook is hij gejailbreakt. Mobileinstallation bestand overschreven en rechten aangepast. Ik zit met het probleem dat als ik IPA bestanden installeer via itunes de melding krijg dat ik dat hij het programma niet kan openen. Waar kan dat aan liggen? Naar mij idee heb ik alle stappen goed doorlopen. Ik heb verschillende malen een softreset uitgevoerd en opnieuw begonnen. Maar helaas wil het niet werken. Als ik programma's via cyda installeer werken ze wel. Wie kan mij helpen het probleem op te lossen? Met vriendelijke groet, The Raptor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de mobileinstallation voor 2.1?
|
|
||||
|
||||
Ook opnieuw geinstalleerd?
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Over welke programma's gaat het hier?
|
||||
|
||||
als ze over mobileinstalation spreken hebben ze het wel over CRAKS.
dit wil zeggen dat je al gecrakte games op je iphone hebt staan en itunes heeft die nu gezien. Daardoor kan je nu niet meer verder en heeft itunes je geblokkeerd. (ook voor officieele programma's) Veel succes ermee
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 14-10-08 om 11:36. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het programma xx kan niet worden geopend | Den_John | iPhone algemeen | 9 | 23-05-09 10:48 |
het programma kan niet worden geopend | BP65 | iPhone algemeen | 5 | 11-12-08 02:16 |
|
|