Van 2.0 naar 2.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Zelf heb ik nu een gejailbreakte en unlockte iPhone met 2.0. Er zitten ook wat illegale apps op. Maar nu wil ik naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste Mensen,
Zelf heb ik nu een gejailbreakte en unlockte iPhone met 2.0. Er zitten ook wat illegale apps op. Maar nu wil ik naar 2.1. Hoe kan ik dit het beste doen zonder dat ik dingen verlies ? Kan ik gewoon updaten in iTunes ? Of moet ik het via Jailbreak programma doen? Alvast Bedankt! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik aub de zoekfunctie en onze wiki voor je zulke vragen stelt.
Hier is méér dan genoeg over te vinden. tip: https://forum.iculture.nl/f59/i...2g-iphone.html Heb je nog vragen, sluit je dan aan bij een reeds bestaand topic, er zijn er genoeg. Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 02:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 15:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 17:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 09:58 |
|
|