balk: tik hier om terug naar gesprek te gaan discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds vandaag heb ik ineens een balk bovenin mijn iPhonescherm met de mededeling: Tik hier om terug naar gesprek te gaan. Ik weet niet hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() sinds vandaag heb ik ineens een balk bovenin mijn iPhonescherm met de mededeling: Tik hier om terug naar gesprek te gaan.
Ik weet niet hoe die er komt en helemaal niet hoe ik hem kan verwijderen. Kan iemand mij helpen? Bedankt. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevalling een gesprek lopen? Druk eens op die groene balk. Als je geen gesprek hebt, reboot je iPhone dan eens.
|
|||
|
|||
![]() ik heb hem uit en weer aangezet en de balk is weg! grandioos. Heel hartelijk bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() Dan ga ik hier een slotje op zetten. Volgende keer probeer eerst eens te rebooten voordat je een topic opent.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Duurt lang om terug te gaan naar homescreen | Brendanoz | iPhone algemeen | 1 | 31-03-10 18:24 |
zou het hier om een echte gs 16 gb gaan? | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 4 | 25-01-10 10:09 |
Terug na belscherm blijft in beeld na ophangen gesprek.. | Bur | iPhone algemeen | 1 | 25-06-09 20:36 |
Hoe terug te gaan van 2.2 naar 2.1 ? Iphone 2G | ArB | iPhone algemeen | 50 | 23-01-09 10:59 |
Einde gesprek, terug in contact's scherm vraag. | sponzert | iPhone algemeen | 5 | 01-10-08 21:06 |
|
|