//

2.2.1 unlock

2.2.1 unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) mij fw is nu 2.2.1 kan ik nu door cfw 2.2.1 erop te zetten de telefoon hacken, kan ik er dan gewoon mee bellen (kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-09, 23:37
jefp jefp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 41
Standaard 2.2.1 unlock

mij fw is nu 2.2.1 kan ik nu door cfw 2.2.1 erop te zetten de telefoon hacken, kan ik er dan gewoon mee bellen (kan ik nu namelijk niet omdat ik en buitenlandse tel heb)

Dank ej
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-09, 23:39
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jefp Bekijk bericht
mij fw is nu 2.2.1 kan ik nu door cfw 2.2.1 erop te zetten de telefoon hacken, kan ik er dan gewoon mee bellen (kan ik nu namelijk niet omdat ik en buitenlandse tel heb)

Dank ej
Nee want yellowsn0w werkt nog niet voor 2.2.1 tenzij je een simlockvrije iPhone uit het buitenland hebt.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 30-01-09, 23:40
jefp jefp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 41
Standaard

oke en kan ik hem wel downgraden ? Als dat kan, kan je mij dan een link o.i.d geven hoe ik dat moet doen. Want wil er graag weer mee bellen !
  #4  
Oud 30-01-09, 23:43
ivoback ivoback is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 98
Standaard

hat je niet moeten updaten das dom
mischien kan je een x-sim kopen eentje die met 2.2 ook heeft gewerkt zal hier ookwel mee werken nu baal jij dat je heb geupdate want zal nog wel tijdje duuren voordat jij yellowsnow ziet
  #5  
Oud 30-01-09, 23:43
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jefp Bekijk bericht
oke en kan ik hem wel downgraden ? Als dat kan, kan je mij dan een link o.i.d geven hoe ik dat moet doen. Want wil er graag weer mee bellen !
Firmware kan je wel downgraden maar de baseband niet en daar gaat het nu net om. Deze info staat al op het forum en had je zelf al kunnen vinden als je de zoek functie hier had gebruikt
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #6  
Oud 31-01-09, 07:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

@jefp:
Dit is het vierde topic op rij dat je opent over je probleem. Ik vind het sneu voor je dat je hebt geupdate en nu niet kunt bellen, maar om daar nu vier topics voor te starten....

Heb geduld, accepteer dat je met je iPhone even (?) niet kunt bellen en wacht op de unlock. Hou ondertussen het nieuws op dit forum in de gaten en je weet het zodra de unlock voor de nieuwe baseband er is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 31-01-09, 07:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Om dat het nog niet mogelijk is om je baseband te unlocken zul je op nieuws moeten wachten. Misschien de zoekfunctie gaan gebruiken om te zien of er een andere oplossing is voor je probleem, zoals een yessim of iets dergelijks. Misschien verstandig om volgende keer even te wachten met updaten en op dit forum lezen of het groene licht wordt gegeven.

Slotje dus.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.