iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met iPhone OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31647-ervaringen-iphone-os-3-0-a.html)

paulmadejong 28-03-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 272085)
Facebook applicatie is geüpdatet en deze werkt nu ook terug onder 3.0 OS. Foto's etc worden terug weergegeven zoals op 2.2.1 Firmware.

Inderdaad, al vond de App Store op de iPhone de update niet maar na hem handmatig opnieuw geinstaleerd te hebben deden de foto's het wel. Nu Nu.nl nog.

jaaplankamp 28-03-09 22:54

nu.nl
 
nu.nl werkt bij mij ok

Peterke 29-03-09 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaaplankamp (Bericht 272084)
Er veranderd niets merkbaars.
Voicemail knop werkt wel en ontvangen van MMS gaat nog steeds.

Ik krijg thetering niet aan de praat , maar dat kan ook te maken hebben met windows 7

MMS verzenden lukt wel als ik mijn sim in een andere telefoon stop.

Wellicht dat er iemand is die MMS met KPN wel werkend heeft met andere instellingen. Als die er zijn hoor ik dat graag dan pas ik mijn KPN.ipcc wel aan. Het meeste werk is nu toch al gebeurd.

RobbievanZomeren 29-03-09 11:35

Ik had een vraag over Copy Paste, kun je ook smsjes van andere kopieeren?

"R" 29-03-09 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobbievanZomeren (Bericht 272192)
Ik had een vraag over Copy Paste, kun je ook smsjes van andere kopieeren?

Jazeker, dat kan

RobbievanZomeren 29-03-09 11:38

Dt is mooi, werkt het overal? Dus ook bijv. Op Nu.nl of andere App's?

DouweM 29-03-09 11:40

Jup, het werkt voor zover ik weet met zo goed als alle tekstblokken. In Safari, maar ook in aparte apps.

Undertaxxx 29-03-09 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobbievanZomeren (Bericht 272196)
Dt is mooi, werkt het overal? Dus ook bijv. Op Nu.nl of andere App's?

Kijk hier voor een erg uitgebreid artikel over de functie van knippen & plakken in 3.0 OS. ;)

iScorpio 29-03-09 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaaplankamp (Bericht 272099)
nu.nl werkt bij mij ok

Maar niet alle functies binnen de app werken goed.

Batterij gaat wel heel er lang mee :)
Gebruik: 2 uur, 44 minuten
Stand-by: 3 dagen, 14 uur

Nu nog 35% over :)

RobbievanZomeren 29-03-09 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 272198)
Kijk hier voor een erg uitgebreid artikel over de functie van knippen & plakken in 3.0 OS. ;)

Zou ik doen;)

UltraDogg 29-03-09 18:39

http://www.tehupload.com/uploads/615...319IMG0001.PNG

Foutje bij Contacten op de iPod Touch 2G. iPod Touch 2G gebruikers kunnen blijkbaar ook SMS'en en MMS'en :p

ewievissers 29-03-09 20:22

Shake to shuffle
 
:confused:even een vraagje: Wat is shake to shuffle precies, en hoe werkt het precies.:confused:

Alvast bedankt

DouweM 29-03-09 20:24

Je schudt (shake) met je iPhone terwijl je in de iPod app bent, en dan springt ie automatisch naar een willekeurig nummer (to shuffle).

iMario 29-03-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ewievissers (Bericht 272437)
Dus hij doet niks als je in bijvoorbeeld de mail app schud?

Nee, het is voor de shuffle optie in de iPod. De iPod Nano had dit al, en straks de iPhone dus ook.

paulmadejong 30-03-09 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 272199)
Maar niet alle functies binnen de app werken goed.

Batterij gaat wel heel er lang mee :)
Gebruik: 2 uur, 44 minuten
Stand-by: 3 dagen, 14 uur

Nu nog 35% over :)

Inderdaad, soms laat hij de nieuwsberichten niet en de 4 knoppen bovenaan op de voorpagina doen het bij mij nooit.

Ook voicememo loopt vaak vast waardoor het geluid op de iphone het helemaal niet meer doet en een restart nodig is, blijft jammer dat een app forcen tot sluiten met de homeknop niet meer werkt.

Ook heb ik soms dat als ik de iphone aanzet met de homeknop ik gelijk het afsluitscherm (rode schuifknop bovenin) krijg. Dit zonder dat ik de knop bovenop de iphone ingedrukt heb.

In de Ipod functie is hij trager met muziek afspelen, als je op een nummer uit je playlist klikt duurt het "vrij lang" voordat deze begint te spelen. Het zelfde merk ik als ik gebeld word; soms ringt hij al een aantal seconden (beeld van inkomende oproep op scherm) maar nog geen geluid. Opnemen met de schijfbar verloopt stroef en hierop loopt hij soms zelfs vast (de phone app) waardoor de oproep mislukt, erg vervelend.

"R" 30-03-09 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 272199)
Batterij gaat wel heel er lang mee :)
Gebruik: 2 uur, 44 minuten
Stand-by: 3 dagen, 14 uur

Nu nog 35% over :)

Stroomverbruik is werkelijk dramatisch hier. Wat is het verschil?
Wat me ook opvalt is het feit dat, ondanks dat het downloaden van e-mail op handmatig staat, mijn pop3 accounts toch worden voorzien van nieuwe mail.

Verder nog wat puntjes:
- inlezen bibliotheek iPod duurt zo maar een seconde of 10
- Wi-Fi-connectie raakt na "in slaap gaan" en weer wakker maken kwijt als het een wlan voorzien van radius betreft

iPhonebooth 30-03-09 14:30

Ik lees her en der dat tethering niet gaat via EDGE. Klopt het dan dat ik met mijn First Gen. niet kan blauwtandinterneppen??????

jaaplankamp 30-03-09 22:55

MMS
 
Is er iemand die KPN gebruikt ic.m OS 3 en MMS werkend heeft?

Michael 30-03-09 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaaplankamp (Bericht 272903)
Is er iemand die KPN gebruikt ic.m OS 3 en MMS werkend heeft?

Misschien Google eens gebruiken. Dit is voor ervaringen en jouw posts gaan alleen over mms Misschien je foto's gewoon eens mailen naar iemand sneller en goedkoper.

jaaplankamp 31-03-09 00:05

Excuus, probeer alleen maar iets op te lossen. Blijkbaar niet de juiste plek.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.