iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met iPhone OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31647-ervaringen-iphone-os-3-0-a.html)

macgreek 01-04-09 23:13

ik heb vandaag ook de Beta 2 geinstalleerd.Op mijn 1e g iPhone ging soepel via updaten en met behoud van mijn jailbreak. Maar op mijn 3g uit Italie moest ik de toestel registreren op de developer site(ja ik ben geregistreerd) en ging alleen via "herstel".
weet iemand hoe dat zit?
Trouwens bij mij werkt you tube wel. Het is iets trager maar werkt.

macfreaker 02-04-09 05:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 273773)
ik heb vandaag ook de Beta 2 geinstalleerd.Op mijn 1e g iPhone ging soepel via updaten en met behoud van mijn jailbreak. Maar op mijn 3g uit Italie moest ik de toestel registreren op de developer site(ja ik ben geregistreerd) en ging alleen via "herstel".
weet iemand hoe dat zit?
Trouwens bij mij werkt you tube wel. Het is iets trager maar werkt.

Als je niet wet wat een herstel is kan je er beter niet aan beginnen.
Herstel doe je door in itunes op herstel te klikken terwijl je de option button in drukt en daarna kiezen waar je firmware staat en starten maar . Duurt ongeveer 10 minuten daarna kan je kiezen ofwel je laatste backup terugzetten of wel configgen als een nieuwe iphone. Greetz.

Bomans 02-04-09 09:00

Blijkbaar kan je nu ook video's versturen via MMS
Iemand al gelukt?

Wil dat dan zeggen dat er een videofunctie zal inzitten?

http://www.boygeniusreport.com/wp-co...honevideo1.jpg

http://www.boygeniusreport.com/wp-co...honevideo2.jpg

Bron: Boy Genius Report

macgreek 02-04-09 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 273803)
Als je niet wet wat een herstel is kan je er beter niet aan beginnen.
Herstel doe je door in itunes op herstel te klikken terwijl je de option button in drukt en daarna kiezen waar je firmware staat en starten maar . Duurt ongeveer 10 minuten daarna kan je kiezen ofwel je laatste backup terugzetten of wel configgen als een nieuwe iphone. Greetz.

Beste Macfreaker ik weet heel goed wat herstel is en wat update is en hoe werkt. (trouwens is de alt knop en niet de option).
Maar dat is mijn vraag niet!

Ik bedoel eigenlijk dat mijn 3G niet via de "update" naar 3.0 beta gaat en alleen via de "herstel" ik kreeg namelijk iedere keer "code 1016" als ik het via "update" doet.Dus als enige optie "herstel" drukken alt + FW 3.0.
Maar met mijn 1g ging heel soepel "update" drukken met alt+kiezen FW 3.0 en binnen 10 minuten klaar.

Brimme 02-04-09 12:01

Heb hier de nieuwe beta met succes geinstaleerd op mijn 1ste gen iphone.
had voor de zekerheid ook maar even de nieuwe sdk geinstaleerd om te voorkomen dat ik een purple screen of death zou krijgen:D

vind hem veel sneller en stabieler aanvoelen. fijn dat skype nu ook goed werkt!

shapezzz 02-04-09 12:14

Ik krijg op de 2G wel de carrier te zien linksboven maar in iTunes de melding dat de simkaart niet compatible is, hoe los ik dat verder op ?

Brimme 02-04-09 12:16

raar,
ik heb zelf de sdk geinstaleerd voor dat ik aan de update begon, probeer die eens te instaleren. misschien helpt dat.

shapezzz 02-04-09 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brimme (Bericht 273882)
raar,
ik heb zelf de sdk geinstaleerd voor dat ik aan de update begon, probeer die eens te instaleren. misschien helpt dat.

Heb ik 2 dagen geleden al gedaan, denk dat het aan de firmware zelf ligt, probeer er wel een paar uit, thanks anyway ;)

macgreek 02-04-09 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 273881)
Ik krijg op de 2G wel de carrier te zien linksboven maar in iTunes de melding dat de simkaart niet compatible is, hoe los ik dat verder op ?

is je toestel simlock vrij af fabriek of een T-Mobile?

Brimme 02-04-09 12:54

moet niet uitmaken mijn toestel is ook amerikaans. en ik heb gewoon kunnen updaten van de 1ste naar de 2de beta. zonder activatie scherm of iets.

him 02-04-09 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schoene (Bericht 273859)
kan iemand mijn aan een adres helpen waar ik 3.0 kan downloaden.

gr eric

Apple Developer Connection

Je kan je hier registreren als developer en na betalen 79 EURO kan je legaal 3.0 (beta2) downloaden

shapezzz 02-04-09 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 273889)
is je toestel simlock vrij af fabriek of een T-Mobile?

Amerikaans toestel met Vodafone simkaartje, update draait perfect op een T-Mobile 3G simlock-toestel en was in 10 minuten gedaan ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brimme (Bericht 273893)
moet niet uitmaken mijn toestel is ook amerikaans. en ik heb gewoon kunnen updaten van de 1ste naar de 2de beta. zonder activatie scherm of iets.

1e Beta niet geinstalleerd gehad, misschien dat het 'm dan daarin zit ;)

schoene 02-04-09 13:57

niet simlock vrij namelijk t-mobile

shapezzz 02-04-09 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schoene (Bericht 273937)
niet simlock vrij namelijk t-mobile

?

Mijn T-Mobile 3G met simlock werkt prima met 3.0 ;)

shapezzz 02-04-09 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brimme (Bericht 273893)
moet niet uitmaken mijn toestel is ook amerikaans. en ik heb gewoon kunnen updaten van de 1ste naar de 2de beta. zonder activatie scherm of iets.

Ik heb nu 3 verschillende firmwares geprobeerd en geven allemaal hetzelfde resultaat, carrier keurig netjes links bovenin de hoek en iTunes geeft aan dat de simkaart niet compatible is.

Iemand suggesties ??

pdreissen 02-04-09 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 273949)
Ik heb nu 3 verschillende firmwares geprobeerd en geven allemaal hetzelfde resultaat, carrier keurig netjes links bovenin de hoek en iTunes geeft aan dat de simkaart niet compatible is.

Iemand suggesties ??

3G Is bekend, zolang je geen developer bent gaat dit niet lukken. Staat je device bij een developer te boek, moet het wel kunnen. Aangezien je een 3G hebt is dat je enigste oplossing, let wel je kunt met een 3G niet meer terug. Een 1st gen iPhone kan wel zonder developer ID updaten naar 3.0 en terug evt!

macgreek 02-04-09 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdreissen (Bericht 273951)
3G Is bekend, zolang je geen developer bent gaat dit niet lukken. Staat je device bij een developer te boek, moet het wel kunnen. Aangezien je een 3G hebt is dat je enigste oplossing, let wel je kunt met een 3G niet meer terug. Een 1st gen iPhone kan wel zonder developer ID updaten naar 3.0 en terug evt!

Dat was wat ik net wou zegen.
Ik heb het zelfde meegemaakt.

him 02-04-09 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 273949)
Ik heb nu 3 verschillende firmwares geprobeerd en geven allemaal hetzelfde resultaat, carrier keurig netjes links bovenin de hoek en iTunes geeft aan dat de simkaart niet compatible is.

Iemand suggesties ??

Staat je iPhone wel aangemeld als development device?

him 02-04-09 15:01

Net Jailbreak gedaan op OS3 met nieuwste QuickPWN, werkt inderdaad en iPhone is nu jailbroken ;)

Heb daarna met Icy repo;s toegevoegd en aantal geinstalleerd waaronder sbsettings en cydia maar bij reboot krijg ik nu apple logo en start verder niet meer op :(

Ga kijken of ik dit kan fixen zonder te restoren....

Bomans 02-04-09 15:05

De kans dat de apps uit cydia/icy/installer werken is volgens mij klein ...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.