Ervaringen met iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Facebook applicatie is geüpdatet en deze werkt nu ook terug onder 3.0 OS. Foto's etc worden terug weergegeven zoals op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inderdaad, al vond de App Store op de iPhone de update niet maar na hem handmatig opnieuw geinstaleerd te hebben deden de foto's het wel. Nu Nu.nl nog.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nu.nl
nu.nl werkt bij mij ok
|
|||
|
|||
Wellicht dat er iemand is die MMS met KPN wel werkend heeft met andere instellingen. Als die er zijn hoor ik dat graag dan pas ik mijn KPN.ipcc wel aan. Het meeste werk is nu toch al gebeurd.
|
|
|||
|
|||
Ik had een vraag over Copy Paste, kun je ook smsjes van andere kopieeren?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dt is mooi, werkt het overal? Dus ook bijv. Op Nu.nl of andere App's?
|
|
||||
|
||||
Jup, het werkt voor zover ik weet met zo goed als alle tekstblokken. In Safari, maar ook in aparte apps.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Maar niet alle functies binnen de app werken goed.
Batterij gaat wel heel er lang mee Gebruik: 2 uur, 44 minuten Stand-by: 3 dagen, 14 uur Nu nog 35% over
|
|||
|
|||
Foutje bij Contacten op de iPod Touch 2G. iPod Touch 2G gebruikers kunnen blijkbaar ook SMS'en en MMS'en |
|
|||
|
|||
Shake to shuffle
even een vraagje: Wat is shake to shuffle precies, en hoe werkt het precies.
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Je schudt (shake) met je iPhone terwijl je in de iPod app bent, en dan springt ie automatisch naar een willekeurig nummer (to shuffle).
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook voicememo loopt vaak vast waardoor het geluid op de iphone het helemaal niet meer doet en een restart nodig is, blijft jammer dat een app forcen tot sluiten met de homeknop niet meer werkt. Ook heb ik soms dat als ik de iphone aanzet met de homeknop ik gelijk het afsluitscherm (rode schuifknop bovenin) krijg. Dit zonder dat ik de knop bovenop de iphone ingedrukt heb. In de Ipod functie is hij trager met muziek afspelen, als je op een nummer uit je playlist klikt duurt het "vrij lang" voordat deze begint te spelen. Het zelfde merk ik als ik gebeld word; soms ringt hij al een aantal seconden (beeld van inkomende oproep op scherm) maar nog geen geluid. Opnemen met de schijfbar verloopt stroef en hierop loopt hij soms zelfs vast (de phone app) waardoor de oproep mislukt, erg vervelend. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat me ook opvalt is het feit dat, ondanks dat het downloaden van e-mail op handmatig staat, mijn pop3 accounts toch worden voorzien van nieuwe mail. Verder nog wat puntjes: - inlezen bibliotheek iPod duurt zo maar een seconde of 10 - Wi-Fi-connectie raakt na "in slaap gaan" en weer wakker maken kwijt als het een wlan voorzien van radius betreft Laatst gewijzigd door "R"; 30-03-09 om 12:31. |
|
||||
|
||||
Ik lees her en der dat tethering niet gaat via EDGE. Klopt het dan dat ik met mijn First Gen. niet kan blauwtandinterneppen??????
|
|
|||
|
|||
MMS
Is er iemand die KPN gebruikt ic.m OS 3 en MMS werkend heeft?
|
||||
|
||||
Misschien Google eens gebruiken. Dit is voor ervaringen en jouw posts gaan alleen over mms Misschien je foto's gewoon eens mailen naar iemand sneller en goedkoper.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Excuus, probeer alleen maar iets op te lossen. Blijkbaar niet de juiste plek.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? | iSander | Vodafone | 266 | 06-01-10 01:10 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|