Ervaringen met iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Hahahaha destiny loopt te klagen dat die te snel leeg is. Ik heb er een screenshot van gemaakt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb er een screenshot van gemaakt
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dit valt mij ook enorm op, ben nu al meer dan één dag stand-by en 3u gebruik en is een 5% batterij verbruik. Als dit zo doorgaat dan kan deze in theorie nog 20 dagen overleven zonder het stroomnet te ontmoeten, uiteraard is dit in de praktijk wel heel anders.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb hem net 2.5 uur van de stroom gehad en hij was al bijna een kwart leeg. Ik heb alleen 3G aan staan. Er staan geen spelletjes op + foto's video's etc. Dus gewoon helemaal kaal.
|
||||
|
||||
batterij lijkt hier ook langer mee te gaan. Mijn Wi-Fi verbinding vond hij met 2.2.1 altijd op volle sterkte en nu maar op 2/3 sterkte, vreemd . Daarom heb ik nu niet altijd direct een Wi-Fi verbinding staan.
YouTube doet het bij mij ook niet en ik heb netjes een herstel gedaan.
|
||||
|
||||
Youtube werkt idd perfect als je geen backup terugplaatst. Dit was ook niet echt nodig aangezien alles na de update nog aanwezig was, alleen even kleine synchronisatie voor me muziek.
Ik heb gisteren al eens aangehaald dat ik een bug gevonden had in de weer applicatie, heb er even een screenshot van gemaakt. Alsook heb ik een bug gevonden met de applicatie Google, de schuif toetsen hebben blijkbaar een klein resolutie probleem. Heeft er trouwens al iemand de bug opgemerkt ivm het volume ? Wanneer je een applicatie opent die geluid gebruikt dan wordt je volume automatisch op 50% gezet, je kan deze dan weer harder zetten maar geluid blijft hetzelfde. Wanneer je weer terug naar je springboard gaat kan je je volume weer harder zetten. @ Scorpiosoft, heb het ook al gemerkt dat je Wi-Fi verbindig trager tot stand komt, dacht eerst een bug of vertraging in de firmware maar mss zit er een andere reden achter ? Vroeger in oudere firmwares was het zo dat wanneer je uit stand-by modus komt je meteen Wi-Fi verbinding hebt/maakt, mss heeft apple dit nu bewust gedaan vanaf het springboard aangezien je met Wi-Fi op je lockscreen toch niets kan doen. Slide bug in de weer applicatie: Google resolutie bug toetsen: Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 22-03-09 om 18:56. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij mijn monopoly komen er geen teksten meer op de kanskaarten en de facebook toont geen foto's meer
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 22-03-09 om 19:19. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben hem weer aan het restoren met 3.0. En dan helemaal niks aan doen. Kijken wat de accu doet.
|
|||
|
|||
Even voor de zekerheid: dat de jailbreak nog in 3.0 werkt, betekent toch niet automatisch dat yellowsn0w weer zal werken in 3.0? Daarvoor moet toch eerst de baseband ook gekraakt worden? Of begrijp ik het nu verkeerd?
|
|
||||
|
||||
Dat heb je helemaal goed.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Michael was blijkbaar iets sneller. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nog een klein bugje. Als je een gesprek beeindigd dan komt je speaker in beeld alsof je hem harder/zachter aan het zetten bent.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 22-03-09 om 20:20. |
|
|||
|
|||
Oke . Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
U-stream doet ook niets meer. YouTube werkt gewoon bij mij.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
In de app 'Nu' (nu.nl) werkt de bovenste menu balk niet meer. Deze blijft gewoon leeg bij mij. Is de tweede app bij mij die al niet meer goed werkt met deze firmware.
|
|||
|
|||
bij mij werkt bleutooth ook gewoon in de auto, zodra ik instap maakt hij verbinding, perfekt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? | iSander | Vodafone | 266 | 06-01-10 01:10 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|