Hoe lang moeten we nog wachten? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door roy6644 Ik zit met een raar gevoel omdat ik niet weet wat ik moet doen. moet ik nou op marktplaats een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
R. Laatst gewijzigd door rbijster; 12-12-07 om 22:30. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
óf een hardware unlock doen. M.b.v. bijvoorbeeld TurboSIM o.i.d.
|
|
||||
|
||||
Beste Mensen,
Als ik het goed begrijp is dus de nieuwste 1.1.2/4.6 us OTB te kraken met een TS. Alleen wat zijn de gevolgen bij een volgende firmware up-date? en of is het gewoon slimmer om te wachten tot 1.1.3??? En waar vind ik de link met de unlock gegevens om mijn iphone te gebruiken als ipod??? Bedankt vr. gr. Juss vr gr juss |
|
||||
|
||||
Neuh gewoon 1.1.2 houden en ff geen update uitvoeren naar 1.1.3 als die uitkomt. Uiteindelijk is 1.1.3 dan ook wel weer gehackt En dan kan je upgraden
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 13-12-07 om 18:27. Reden: niet helemaal af |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
gevonden thanx!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Status 3...hoe lang nog?? | marcootje75 | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-08-10 11:41 |
hoe lang nog het alleenrecht T-mobile?? | iDMi | Odido (T-Mobile) | 3 | 03-09-09 14:15 |
hoe lang nog een iphone uit USA? | digiboudy71 | Chat en geruchten | 14 | 30-03-08 11:42 |
|
|