Prepaid sim discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag een witte iphone gekocht, ik heb hem echter gekocht zonder abonnement maar wel met t-mobile simlock, mijn vraag is, als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb vandaag een witte iphone gekocht, ik heb hem echter gekocht zonder abonnement maar wel met t-mobile simlock, mijn vraag is, als ik een prepaid simkaart koop van t-mobile of die dan gewoon werkt? Yellowsnow is geen optie vandaar mijn vraag. Mvg Joost |
|
|
![]() |
|
![]() Een prepaid simkaart van T-Mobile moet in jou iPhone werken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat is een geruststelling
![]() Bedankt Ohja heb ik dan verder geen problemen met het activeren of iets? Heb hem namelijk wel gesealed gekocht weet niet of dat iets uitmaakt? Laatst gewijzigd door King1987; 01-06-09 om 21:25. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
![]() Als alles goed gaat niet, nee.
|
|
|||
|
|||
![]() Oke, dus als ik de sim heb stop ik de sim er in en zou ik in principe meteen bereik moeten hebben en kunnen bellen.
Ik ga morgen even naar t-mobile shop en dan hoop ik dat het lukt. Bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Mocht hij niet willen activeren: gewoon even Quickpwn 2.2.5-2 gebruiken ter activatie.
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() En dan niet de aller aller laatste versie van itunes gebruiken las ik net in het nieuws
![]() Die is (nog) niet compatible met quickpawn. |
|
|||
|
|||
![]() niet nodig, het is gelukt, heb dus een Prepaid simkaart van t-mobile gekocht en hij doet het prima!
Bedankt voor de reacties. Slotje? |
|
||||
|
||||
![]() Op verzoek
![]() // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone prepaid micro-sim 1GB | pdw75 | Vodafone | 23 | 06-12-11 16:23 |
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? | natenextdoor | Archief | 1 | 05-01-10 16:26 |
iPhone 3G: Activeer iphone met prepaid sim | Zallaik | Unlock | 2 | 23-09-09 19:21 |
iPhone 1e gen.: prepaid sim kaart | ligth011 | Unlock | 10 | 20-08-09 19:10 |
Hi Prepaid sim in iPhone | Bennoo | Archief | 2 | 03-02-08 15:10 |
|
|