Remote werkt niet! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Remote voor itunes werkt helaas niet, ik gebruik een vaste computer en deze is verbonden met de draadloze router via een gewone kabel. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Remote werkt niet!
Hallo,
Remote voor itunes werkt helaas niet, ik gebruik een vaste computer en deze is verbonden met de draadloze router via een gewone kabel. Ik heb op internet al gezocht en het zal iets te maken hebben met ip adressen maar wordt er niet echt wijzer van. Heeft iemand een duidelijke uitleg op stappen die ik moet uitvoeren om remote te kunnen gebruiken? Heb trouwens itunes al toegestaan bij mijn firewall, dus dat kan het ook niet zijn! Groet Joel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote/Airvideo werkt niet | Vroegevogel | iPhone algemeen | 2 | 04-05-11 15:54 |
remote icoontje verschijnt niet | RobinDeleener | iPhone Apps | 2 | 25-03-11 15:36 |
Remote op Apple in-ear-phones werkt niet op iPhone 3GS | acvz | iPhone algemeen | 3 | 14-02-11 22:37 |
Remote: wil niet werken | blaugrana | iPhone Apps | 13 | 13-07-10 19:31 |
Remote ziet HipServer niet... | Vinzzz | iPhone algemeen | 0 | 16-08-09 12:01 |
|
|