Misschien een rare oplossing ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij niet helemaal duidelijk wat nou precies de bootloader is. Is dit een stukje software waar je als het ware doorheen moet als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Misschien een rare oplossing ?
Het is mij niet helemaal duidelijk wat nou precies de bootloader is.
Is dit een stukje software waar je als het ware doorheen moet als je de baseband moet flashen. En is de bootloader een losstaand stukje software ? Dus hangt het niet samen met je baseband of secpacks ? Want als de bootloader een losstaand stukje software zou zijn. Dan kun je misschien de 3.9 bootloader handmatig op een iPhone zetten met een 4.6 bootloader. Dus de bootloader als het ware vervangen voor de oude. Het is namelijk ook gebleken dat je de bootloader softwarematig kan veranderen. Dus misschien kun je de bootloader ook handmatig terug zetten..... ?? Het is natuurlijk een raar idee en het zal waarschijnlijk ook niet kunnen Maar ik denk ik vraag het even. Misschien is het nog niet geprobeerd. Citaat:
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 12-12-07 om 22:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier mag een slotje op. Heb me post bij bootloader in de wiki gezet.
|
||||
|
||||
//Slotje op verzoek
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht bereik misschien oplossing. | wimpie85 | Odido (T-Mobile) | 6 | 10-07-11 10:33 |
Waarom ontploffen de iPhones, hier misschien de oplossing? | DutchEvil | Chat en geruchten | 18 | 17-04-11 23:51 |
iPhone: Misschien een Jailbreak Iphone 4 | DennisVera | Jailbreak | 1 | 07-10-10 18:22 |
Misschien een domme vraag | Statrosa | Archief | 4 | 20-07-08 16:17 |
|
|