Geen service? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb vandaag m`n iPhone 3G opnieuw laten instellen van 2.2 naar 3.0. Maar heb nou geen service.. Heb T-Mobile abbo. Jailbreak zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mensen,
Ik heb vandaag m`n iPhone 3G opnieuw laten instellen van 2.2 naar 3.0. Maar heb nou geen service.. Heb T-Mobile abbo. Jailbreak zit dr op, want k zie Cydia (geen installer erbij). Wat kan k het beste doen? Terug brenge of ...? Alvast bedankt =) |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Anders--> netwerk instellingen een keer herstellen
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
btw wireless connectie staat aan. |
|
||||
|
||||
![]() Waar komt jou iPhone vandaan?
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik begrijp uit je antwoord dat je geen Tmobile iPhone hebt, of iedergeval, een iPhone die je gekocht hebt met een abo. Dit houd in dat je naar alle waarschijnlijkheid gewoon moet unlocken.
Hier zijn meer dan genoeg topic's over te vinden. Kijk bijvoorbeeld hier eens:https://forum.iculture.nl/f14/i...ak-unlock.html Deze gaat op slot, omdat hier meer dan genoeg info over te vinden is. >slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 18:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 10:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 18:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 18:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | T-Mobile | 17 | 19-12-07 13:36 |
|
|