iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid iPhone 4G: dit jaar nog 24 miljoen stuks in de winkels - Hyped.nl Hier las ik het ik weet niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
je was me net voor, maar denk niet dat er veel blackberry figuren een iphone gaan kopen, dit zijn namelijk heel andere toestellen. maar wat je voor de rest zegt zal wel waar zijn en vind ik ook. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uh, al die minipimpjes om zo maar te zeggen nemen een bb omdat dat exclusieve telefoons zijn maar een stuk goedkoper als een iPhone ken er zat |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mwaa, meeste die ik ken hebben toch een blackberry.. ik moet wel zeggen t klinkt wel lekker "ik heb een blackberry" als je t vergelijkt met de "aaifoon" haha
Ik denk overigens dat hij weer gewoon rond dezelfde prijs gaat zitten.. Zeker nu ze betere beveiliging hebben zal het sowieso interessanter worden voor bedrijven om ze te nemen.. Dus als ze hem dan ook nog eens goedkoper gaan maken dan zouden ze wel meer maken als 50% van het totaal geproduceerde iPhones tot nu toe? |
|
|||
|
|||
denk je dat de aankondiging 7 juni wel zou kunnen kloppen? Of is dat te vroeg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe komt het eigenlijk dat die dingen uitlekken, en is nu ook een Ipod Touch met een camera gevonden. Het kan toch niet zomaar zijn dat je die dingen gewoon op straat vind.?
is er eigenlijk al een release date vrijgegeven?? |
|
|||
|
|||
Denken jullie dat je de iphone 4g ook gelijk met 1-jarig abbo kan afsluiten? of moet je perse 2 jarig
|
|
|||
|
|||
Wit wit wit wit!!
zie: Next-Generation iPhone to Offer Option of White Front Panel? [Updated] - Mac Rumors |
|
|||
|
|||
Mwah dan prefereer ik de zwarte versie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In het artikel staat dat er een adapter komt. Dus dan stop je de microsim in de adapter, die vervolgens in je nokia, gegevens op je simkaart zetten en dan de iPhone in.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Denken jullie dat je voor iphone 4g ook een 1 jarig abbo kan afsluiten of durven jullie dat niet te zeggen?
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht dat de nieuwe iPhone ook met een 1 jarig abonnement te krijgen is. Alleen betaal je dan wel de hoofdprijs...
|
|
|||
|
|||
wat bedoel je met de hoofdprijs?
|
|
|||
|
|||
het meeste geld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e generatie | Arjen1 | iPhone algemeen | 1 | 08-11-10 18:47 |
Iphone 1e Generatie (1.1.4) | hawtin | Archief | 1 | 29-07-09 14:07 |
1e 2e generatie iphone | Dualcore | Archief | 2 | 18-08-08 12:36 |
|
|