//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) KPN heeft de microsim ook al, Vincent Everts heeft er een schijnt. http://www.vincenteverts.nl/?p=2242 http://www.allaboutphones.nl/nieuws/4954/Ook-KPN-gaat-de-microsim-leveren.html...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #621  
Oud 26-05-10, 09:20
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

KPN heeft de microsim ook al, Vincent Everts heeft er een schijnt.

http://www.vincenteverts.nl/?p=2242

http://www.allaboutphones.nl/nieuws/4954/Ook-KPN-gaat-de-microsim-leveren.html
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 26-05-10, 12:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
?

Dus als je als nederlander een toestel in Belgie koopt kun je die niet in Nederland gebruiken ?? Geloof je dat nu echt zelf ? Zou wat zijn zeg : toestel die je alleen in je eigen land kunt gebruiken. Uhuh

Deze zomer gaan we op vakantie naar Italie en als ie dan al uit is én een nette prijs is, dan ga ik toch es in Italie rondneuzen of via Belgie op weg naar huis
Ik raad allesins iedereen aan om binnenkort alles goed na te gaan want dit is iets wat wel eens heel goed zou kunnen.
Vele mensen klagen nu net zij in eigen land aan geen iphone geraken maar er bv wel een heleboel anderen naar hier komen en ze komen wegkapen.
Ik vind trouwens ook dat je in eigen land de voorkeur moet krijgen.
  #623  
Oud 26-05-10, 12:26
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik raad allesins iedereen aan om binnenkort alles goed na te gaan want dit is iets wat wel eens heel goed zou kunnen.
Vele mensen klagen nu net zij in eigen land aan geen iphone geraken maar er bv wel een heleboel anderen naar hier komen en ze komen wegkapen.
Ik vind trouwens ook dat je in eigen land de voorkeur moet krijgen.
Nonsens. We zijn toch 1 europa ? Vrije handel zou ik zo zeggen.
En ik denk dat je doelt op een simlock, want als er telefoons zouden bestaan die over de grens ineens niet meer zouden werken, bestaat ook de kans dat ik morgen een kaboutertje tegen kan komen als ik de hond ga uitlaten
  #624  
Oud 26-05-10, 12:43
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Zonde van al die 3GS mensen dan, die willen straks natuurlijk allemaal een 4G.
  #625  
Oud 26-05-10, 13:29
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een countrylock is wel degelijk iets dat bestaat. Apple kan dit wellicht mogelijk maken op de nieuwe iPhone. Of dit ook zal gebeuren vraag ik me af...
  #626  
Oud 26-05-10, 14:46
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard

Is er al nieuws over de release van de nieuwe iphone???
  #627  
Oud 26-05-10, 15:29
xgaming xgaming is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 25
Standaard

Als je de zoekfunctie gebruikt / dit topic doorleest zal je te weten komen dat Apple waarschijnlijk de iPhone op 7 juni aankondigd tijdens het WWDC.
  #628  
Oud 26-05-10, 17:46
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Een countrylock is wel degelijk iets dat bestaat. Apple kan dit wellicht mogelijk maken op de nieuwe iPhone. Of dit ook zal gebeuren vraag ik me af...
Een countrylock bestaat maar
aangezien we een vrije handels overeenkomst hebben in de EU zal dut denk ik nooit voorkomen binnen de EU. Een providerlock dat wel weer, maar voor de intro van de 3G en de 3GS waren ook de geruchten over een countrylock.
We zullen zien over een paar weken.
  #629  
Oud 26-05-10, 18:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Een countrylock is wel degelijk iets dat bestaat. Apple kan dit wellicht mogelijk maken op de nieuwe iPhone. Of dit ook zal gebeuren vraag ik me af...
Mobistar man zou dit gezegd hebben ze dit zouden doen maar ik heb dit bij geruchten geplaatst he dus ik weet niet of die man de waarheid sprak maar de kans zit er idd wel in ze zoiets zouden durven doen.
Ik trek me dat toch niet aan.
  #630  
Oud 26-05-10, 18:35
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Mobistar man zou dit gezegd hebben ze dit zouden doen maar ik heb dit bij geruchten geplaatst he dus ik weet niet of die man de waarheid sprak maar de kans zit er idd wel in ze zoiets zouden durven doen.
Ik trek me dat toch niet aan.
Er komt geen countrylock, en de simlock verdwijnt volgens mij binnenkort ook.

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 26-05-10 om 19:08. Reden: Die denigrerende opmerking is niet nodig
  #631  
Oud 27-05-10, 15:05
Smarzzz Smarzzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 77
Standaard

Apple wil toch juist geen countrylock! Het is een multimedia internet device dat je wereldwijd moet kunnen gebruiken, niet alleen in je eigen land!
  #632  
Oud 27-05-10, 15:38
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik raad allesins iedereen aan om binnenkort alles goed na te gaan want dit is iets wat wel eens heel goed zou kunnen.
Vele mensen klagen nu net zij in eigen land aan geen iphone geraken maar er bv wel een heleboel anderen naar hier komen en ze komen wegkapen.
Ik vind trouwens ook dat je in eigen land de voorkeur moet krijgen.
Alle belgen mogen toch ook op de prachtige nederlandse snelwegen rijden? Terwijl wij over die gatenkaas wegen in belgie moeten rijden als we naar frankrijk willen.. Hmm nee ik denk dat jullie belgen juist blij moeten zijn.. Is toch export naar Nederland Jullie mogen natuurlijk ook hier een iPhone komen halen hoor, is wel wat duurder maar je wilt toch wat he?

Sowieso snap ik het hele simlock gebeuren niet, je betaalt toch voor je iPhone en sluit een contract af dus ze krijgen dat geld toch wel binnen?

Ben nu wel benieuwd hoe de iPhone er uit zal komen te zien zeker nu dat nieuws er kwam met dat er misschien een heel andere iPhone achter de hand wordt gehouden... Of misschien is dat gewoon gezegd zodat mensen toch vol spanning gaan wachten omdat het niet zeker is... wie weet..
  #633  
Oud 27-05-10, 19:55
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

allemaal flauwekul!

een provider als t-mobile heeft alleenrecht voor de iphone en zij zijn de 'exclusieve importeur' van iphones voor nederland. het is dus ook hun recht om er een simlock op te plaatsen. ze kunnen ze natuurlijk ook onder de tafel doorverkopen aan andere providers of landen, maar apple zal zulk soort parallelhandel zeker met de harde hand afstraffen.

in belgie en italie mogen deze praktijken niet. daar mogen alle providers(en telecomshops) de iphone inkopen en dus verkopen met de adviesprijs die apple aangeeft. zij vechten zelf allemaal voor een grote voorraad vanwege de grote vraag. wie de telefoons koopt maakt niet uit. als de klant maar betaalt.

in zwitserland zijn ze geloof ik ook simlockvrij, maar daar is besloten dat alleen zwitsere burgers de iphone mogen kopen door zichzelf te legitimeren. niet gek, want eigen volk eerst! dit zouden ze dus ook kunnen doen in belgie en italie, maar neelie kroes wil je ook niet achter je aan hebben..

en een countrylock zou waarschijnlijk inderdaad alleen van toepassing kunnen zijn in een geisoleerd land.
  #634  
Oud 27-05-10, 20:46
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ja ze hebben het recht maar wat is er het nut van?

Je betaald soms een bedrag voor de telefoon en sluit daarna een contract af. Dus dan is de telefoon van jou.. en niet van T-Mobile..

Agja, ze kunnen nu wel mooi die extreem hoge data roaming kosten innen als mensen het vergeten uit te zetten

Maar zwitserland simlock vrij?!?!? Dat ga ik uitzoeken, heb familie wonen in zwitserland en die komen deze zomer weer naar Nederland
  #635  
Oud 27-05-10, 20:55
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Maar zwitserland simlock vrij?!?!? Dat ga ik uitzoeken, heb familie wonen in zwitserland en die komen deze zomer weer naar Nederland
voor de duidelijkheid: ik heb dit gehoord van een franse collega die in geneve werkt en dus daar een iphone los probeerde te kopen. Maar als je daar familie hebt wonen is dat wel handig als het waar is. Maar daarentegen kun je ook langs belgie of italie gaan
  #636  
Oud 27-05-10, 20:57
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik had gehoord dat ze in zwitserland een bak goedkoper waren
  #637  
Oud 29-05-10, 15:39
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Ik had gehoord dat ze in zwitserland een bak goedkoper waren
Dat zou kunnen. De zwitsere frank staat zwakker dan de dollar, dus wellicht kost hij in zwitserland 50euro minder.
  #638  
Oud 29-05-10, 15:43
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Dat zou kunnen. De zwitsere frank staat zwakker dan de dollar, dus wellicht kost hij in zwitserland 50euro minder.
Vergelijk alle prijzen voor de nieuwe Iphone 3G. Waar is deze het goedkoopste.

200 euro minder en 230 bij de 16 gig.. gaat wel om de iPhone 3g.. weet niet hoe het met de 3gs was en hoe het met de nieuwe zal zijn.. alleen ze zijn volgens mij niet simlock vrij..
  #639  
Oud 30-05-10, 12:21
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Vergelijk alle prijzen voor de nieuwe Iphone 3G. Waar is deze het goedkoopste.

200 euro minder en 230 bij de 16 gig.. gaat wel om de iPhone 3g.. weet niet hoe het met de 3gs was en hoe het met de nieuwe zal zijn.. alleen ze zijn volgens mij niet simlock vrij..
Inderdaad niet simlockvrij..maar dan nog veel geld voor een twee jaar oud mobieltje vind ik..sowieso pleit ik voor een veel goedkopere iphone, zodat de hele wereld net zo flexibel en mobiel wordt maarja ik vind ook dat de producent de prijs mag bepalen
  #640  
Oud 30-05-10, 12:32
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Klopt, maar ik verwacht dat de verhoudingen nu net zo zullen gaan liggen.. Ik wacht het even af, ik heb geen problemen met t-mobile en de t-mobile abbonomenten zijn niet extreem duur kwa prijs.. enige nadeel is het niet kunnen toevoegen van een 1000 smsjes bundel maar ik verwacht dat de komende 2 jaar ping steeds meer de overhand zal krijgen

Nog 8 nachtjes slapen en dan wordt hij waarschijnlijk geïntroduceerd.. kan niet wachten
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.