//

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) idd, heb bij RobinL eentje besteld, word op de hoogte gehouden en krijg steeds antwoord op mails. So far so good... Erik...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 14-01-08, 14:57
eriak eriak is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 27
Standaard

idd, heb bij RobinL eentje besteld, word op de hoogte gehouden en krijg steeds antwoord op mails. So far so good...
Erik
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 14-01-08, 15:04
MvK MvK is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Let wel, er wordt door Kingsim gesproken over EasyIsim. Kan daar wel wat over vinden via Google dus maar even afwachten. Op de site van de aanbieder staat wel dat product niet op voorraad is...
  #283  
Oud 14-01-08, 15:07
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Dag Robin,
kun je mijn post van 14 januari 8:46 nog een keer lezen en reageren waar ik het mis heb en waar ik het gelijk heb?
  #284  
Oud 14-01-08, 15:20
Dutch Dutch is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Hoi,
Worden deze sims verstuurd vanuit België of Nederland?
Thanks,
Ben
  #285  
Oud 14-01-08, 15:50
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

@ RobinL Ik stuur de mails naar klantendienst@kingsim.be. Heb gewoon op de link in je mail geklikt. Krijg ook geen melding terug van een onbekend mail-adres. Maargoed, misschien dat je via deze weg nog een antwoord kunt geven op mijn vraag van net. Ben namelijk zelf aan het overwegen om de bestelling te annuleren, omdat het een kado betreft.

Ik kan me ook voorstellen dat je, in de loop van vandaag, een hoop vragen zult krijgen over easysim. Misschien dat je wat linkjes met informatie kunt geven. Ik vind zelf met google erg weinig.
  #286  
Oud 14-01-08, 15:56
janso janso is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb geen zin om in deze wirwar van berichten een contente klant te zoeken.

Is Maak je Iphone vandaag nog SIMlock vrij! een goede aanbieder, en heeft er al iemand ervaring mee? Heeft er iemand al z'n iPhone kunnen unlocken met een KingSim van kingsim.nl?

Zelfde vraag voor kingsimchip.nl ...?!

Thanks
  #287  
Oud 14-01-08, 16:15
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

@ herbie65: Ik heb reeds geantwoord op die post; het antwoord staat enkele posts lager dan de uwe...

@ Dutch : Ze worden vanuit Belgie verstuurd.

@ klingster : Zeer raar... De enige mails die we eigenlijk niet beantwoorden zijn die in de trend van "Als er niet snel iets voor m'n deur ligt passeer ik eens bij die gast...", omdat ik daar gewoon geen woorden wens aan vuil te maken. Als je me je e-mail adres even PM'ed dan zoek ik vanavond je mail(s) terug in onze e-mail berg en probeer ik er een sluitend antwoord op te geven...

Ik zal proberen tegen vanavond wat reviews en ervaring met Easyisim te posten hier; zodat iedereen op beide oren kan slapen.

Als het goed is, zou iedereen vandaag een mail moeten ontvangen hebben met leveringsinformatie. Moest, om een of andere reden, deze leveringsdatum voor mensen te laat zijn, kunnen ze ons contacteren. We doen niet moeilijk over terugbetalingen. Hoewel het jammer is, begrijpen we dat voor sommige mensen de levering gewoon té laat...

Mvg;
Robin
  #288  
Oud 14-01-08, 17:17
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Hey ik ben wel geïntresseerd en wil er graag vijf kopen. Maar zijn deze dan aan 30 euro het stuk?

Greetz
  #289  
Oud 14-01-08, 17:26
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Hey ik ben wel geïntresseerd en wil er graag vijf kopen. Maar zijn deze dan aan 30 euro het stuk?

Greetz
Hey, aan de prijs valt helaas niet veel te doen, wij hebben al een zeer kleine marge met zeer weinig speling.

We verkopen er liever veel aan een lagere prijs, waarmee we andere mensen een plezier kunnen doen.

Dan er de helft zoveel te verkopen aan veel duurdere prijzen.

We doen het niet voor het geld want dan is het de moeite niet, we weten wat het is om met een Iphone te zitten waar je niet mee kan bellen

En we willen mensen dus een makkelijke oplossing bieden.

Wat de easysim betreft, hij is beter dan de kingim (en ook duurder voor ons, maar dat maakt voor jullie natuurlijk niet uit). Er is heel wat positieve feedback op hackintosh.

Laatst gewijzigd door RobinL; 14-01-08 om 17:30.
  #290  
Oud 14-01-08, 17:30
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinL Bekijk bericht
Hey, aan de prijs valt helaas niet veel te doen, wij hebben al een zeer kleine marge met zeer weinig speling.

We verkopen er liever veel aan een lagere prijs, waarmee we andere mensen een plezier kunnen doen.

Dan er de helft zoveel te verkopen aan veel duurdere prijzen.

We doen het niet voor het geld want dan is het de moeite niet, we weten wat het is om met een Iphone te zitten waar je niet mee kan bellen

En we willen mensen dus een makkelijke oplossing bieden.
Ha, omdat er in de hoofding staat dat ze te koop zijn aan 30 euro het stuk.

Kan ik ze komen ophalen (heb je ze nu al binnen), en waar zou dat ergens zijn?

Greetz,

Pspklant
  #291  
Oud 14-01-08, 17:47
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Ha, omdat er in de hoofding staat dat ze te koop zijn aan 30 euro het stuk.

Kan ik ze komen ophalen (heb je ze nu al binnen), en waar zou dat ergens zijn?

Greetz,

Pspklant
Hey,
Ophalen in Brugge, Blankenberge of De Haan
we hebben ze vannaf donderdag 100% binnen. Vannaf dan kan je er om komen en ter plaatste betalen

(30 waren de eerste 20sims)
  #292  
Oud 14-01-08, 18:01
hma hma is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

"De Easyisim kost normaal gezien 45 EUR zonder verzending!"

moet ik nu nou meer bij betalen.. omdat jullie nu over zijn gestapt naar easyisim, hoeveel zijn dan de verzendkosten? .. Of hoeft dat nu niet ?, Ik heb al 37,08 betaald met paypal.. hoe zit het precies=X in de mail is het niet zo duidelijk voor me..
  #293  
Oud 14-01-08, 18:25
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hma Bekijk bericht
"De Easyisim kost normaal gezien 45 EUR zonder verzending!"

moet ik nu nou meer bij betalen.. omdat jullie nu over zijn gestapt naar easyisim, hoeveel zijn dan de verzendkosten? .. Of hoeft dat nu niet ?, Ik heb al 37,08 betaald met paypal.. hoe zit het precies=X in de mail is het niet zo duidelijk voor me..
Niets bijbetalen voor de mensen die reeds gekocht hebben en nu aan het kopen zijn . Als onze stock op is, nog 50 stuks (dan is onze voorraad die donderdag toe zal komen volledig op). De week erop zullen we er opnieuw bestellen en zal de prijs iets duurder zijn (want momenteel aan 35€ wordt het voor ons nogal moeilijk)
  #294  
Oud 14-01-08, 18:49
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinL Bekijk bericht
Niets bijbetalen voor de mensen die reeds gekocht hebben en nu aan het kopen zijn . Als onze stock op is, nog 50 stuks (dan is onze voorraad die donderdag toe zal komen volledig op). De week erop zullen we er opnieuw bestellen en zal de prijs iets duurder zijn (want momenteel aan 35€ wordt het voor ons nogal moeilijk)
Zijn verzendingskosten dan gratis?

Greetz,

pspklant

EDIT: ik zie het al Laat maar.
  #295  
Oud 14-01-08, 19:03
hma hma is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

wanneer kan Ik de easyisim verwachten dan
  #296  
Oud 14-01-08, 19:39
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

hma, ben jij toevallig Howard?

Bedankt voor je mail, RobinL! Ik heb er het volste vertrouwen in.
Ik zou wel graag een beschrijving op je site zien, ik kan namelijk weinig over de easysim vinden!

Gr. Karel
  #297  
Oud 14-01-08, 19:44
Fuzz-e Fuzz-e is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de easysim net besteld. Er waren op het moment van bestellen nog 48 op voorraad. Ben ik er nu van verzekerd dat ik komende donderdag een easysim toegezonden krijg? (ik heb inmiddels het geld overgemaakt)
  #298  
Oud 14-01-08, 19:49
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Diegene die besteld hebben mogen inderdaad zeker zijn dat hun bestelling donderdagavond bij ons buiten gaat.

Wanneer alle Easyisims van onze bestelling op donderdag gereserveerd zijn gaat het bestelformulier dicht tot onze volgende lading eraan komt en we een exacte leveringsdatum kunnen geven voor de nieuwe bestellingen.

De site wordt vandaag nog aangepast aan Easyisim, met wat extra informatie, maar we zullen dit waarschijnlijk pas laat vanavond kunnen doen...

EDIT: De voorraad is zojuist met 10 gestegen omdat er iemand per ongeluk er 10 besteld had i.p.v. 1
  #299  
Oud 14-01-08, 19:57
FrankP FrankP is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

Heb er ook maar 1 besteld, kan me geen buil vallen voor die 36 eurie
  #300  
Oud 14-01-08, 20:01
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

We are here bring you the new iphone unlock tools EASYiSIM



Our EASYiSIM WILL unlock ALL iPhones with ANY firmware version.
Our solution is the newest product which allows you to unlock all releases of the iphone including the European and north American version of 1.1.2 phones.
Our design is thinner, sleeker and more flexible than others on the market and also use a much smaller chip in this state-of-the-art design, making it an easy fit.
The EASYiSIM is by far the simplest solution to unlocking any iPhone. You do not have to trouble yourself with worrying which version of the phone you are buying. The best part of our solution is that you don’t have to worry about permanently damaging your phone as our solution does not modify the phone’s critical firmware. All you need to do is follow the activation procedure called (Jailbreak), install your SIM using iPhone EASYiSIM and begin using your iPhone.
Our product is compatible with over 100+ GSM carriers including Rogers, AT&T, Fido, T-Mobile, Orange, Vodaphone, Virgin Mobile and much more.
EASYiSIM works with your current iPhone's security system. It features a reprogrammable chip which allows you to change the unlocking code for future firmware upgrades.
Full instructions will be included in a .pdf file, which will be emailed to you. after you purchase.
Our solution is the most secure solution available for your iPhone as there is no need to share your IMEI with any third party or install software on your phone which could permanently damage your phone.

• EASYiSIM is 100% legal. It does not contain any Apple or AT&T software
• EASYiSIM does NOT void your warranty as no phone modifications are done
• EASYiSIM will survive thru all the various firmware upgrade
• EASYiSIM will merge with your existing SIM Card to work with iPhone's security system
• EASYiSIM is the very latest in technology using the very best components
• Item would be marked as Gift when we ship to you.

Who should buy the EASYiSIM?
- If you are using a NEW Out-of-Box version 1.1.2 iPhone
- If you do not know how to unlock yourself
- If no one around you knows how to unlock
- If you want to prevent your iPhone from locking itself up due to next Firmware Upgrade by Apple
- If you want to future-proof your iPhone

So How Does it Work? easy as 123
1. You need to have a activated iphone ,any version is ok
2. Make one small cuts in your plastic SIM card to make room for the EASYiSIM.
3. Insert into the iphone Start making calls!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhouding Nederland/België Peter Stel jezelf voor 100 15-04-11 16:28
Verkeersweergave Nederland/België cvosselt iPhone Apps 0 10-03-09 14:51
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 18:50
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 07:33
EDGE in Nederland (Belgie) Jochem Internet in buitenland (roaming) 13 24-09-07 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.