//

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) toch een lichtpunt aan het eind van de tunnel ik heb m'n geld terug van kingsim.be/nl dat is mij al een grote opluchting! voor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 15-01-08, 23:33
soemy soemy is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 80
Standaard

toch een lichtpunt aan het eind van de tunnel

ik heb m'n geld terug van kingsim.be/nl

dat is mij al een grote opluchting! voor de rest is de kous af, ik haal ze wel uit china of de states zelf. mvg
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 15-01-08, 23:33
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

't Is maar een suggestie, maar misschien begint churchill beter een thread voor kingsimchip.nl?
  #343  
Oud 16-01-08, 01:19
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

De thread gaat over de KingSim bestellen in Nederland/Belgie, dus volgens mij heeft niemand alleen het alleenrecht op deze thread....
  #344  
Oud 16-01-08, 02:11
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
De thread gaat over de KingSim bestellen in Nederland/Belgie, dus volgens mij heeft niemand alleen het alleenrecht op deze thread....
Helemaal met je eens herbie65!
Als het puur om de verkoop gaat, dan maakt kingsim.nl maar een topic in "te koop aangeboden". Dit is inderdaad het algemene Kingsim topic.
  #345  
Oud 16-01-08, 08:36
Benny1 Benny1 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: silvolde
Berichten: 10
Standaard

Nu ja

Zou gauw ik mn chip heb (testje ) bestel ik er meer.
Het kan natuurlijk altijd wat langer duren het is illegale business dus je kan het niet zomaar in de supermarkt kopen. het extra wachten had ik al wel ingecalculeerd. Vandaar dat ik het wel vreemd vind dat iedereen zo heftig reageert. Gewoon afwachten lijkt me het beste he :-D
  #346  
Oud 16-01-08, 10:07
Bemisty Bemisty is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Ik lees het allemaal en denk K.. ik ben te duur uit maar voor een dubbeltje op de eerste rij kan nooit .

Moraal van het verhaal , ik ben blij dat ik gewoon 100 euro voor mijn stealth heb betaald en binnen 3 dagen thuis en al ruim een maand aan het bellen ben.

Wacht niet op een oplossing maar koop gewoon in stealth chip in de states of waar dan ook .

Betaal met paypal en je kan je geld terug vorderen , dit is waarschijnlijk ook de reden waarom King sim liever heeft dat je niet via paypal betaalt ( om de kosten van de koper te drukken xeggen ze ) .

CU6
  #347  
Oud 16-01-08, 11:05
frederikbove frederikbove is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 35
Standaard

komaan gasten geef die jongen eens wat krediet
  #348  
Oud 16-01-08, 11:11
impeh impeh is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

Als hij ze zometeen levert zijn alle iPhones al van 1.1.3 voorzien en werken ze niet meer. :S. Hij is er 6 januari mee begonnen, dat is 10 dagen geleden. Het verzenden van de spullen vanuit China kost 4 a 5 dagen. Naar mijn mening duurt het te lang voor de mensen die al iets besteld hebben.
  #349  
Oud 16-01-08, 12:48
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

Waarom is het zo zeker dat na een mogelijke jailbreak 1.1.3 een Kingsim niet werkt?
  #350  
Oud 16-01-08, 13:05
zymosis zymosis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Impeh,

Als je zeker wilt zijn dat alles blijft functioneren doe je geen upgrade naar een nieuwe FW. Eerst moet er een jailbreak uitkomen voor de 1.1.3 Als je de evolutie naleest van de FW versies is dit altijd de gangbare manier geweest. Dan pas kan je kijken of je SIM oplossing werkt op de nieuwe FW. Dus ik raad aan: Laat dit over aan de mensen die daarmee mee bezig zijn en, tenzij je perfect weet wat je doet, wacht af.

ten tweede, reken 4-5 dagen verzending aan vanuit China, + weekend + het feit dat deze jongens ook andere verplichtingen kunnen hebben dan het opzetten van deze inkoopactie + het feit van de problemen die ze hadden met hun aanbieder dat dit alles tijd vraagt en organisatie vraagt. Het probleem is dan eerder bij iedereen die geen geduld heeft. Vraag je geld terug en koop iets aan de volle prijs via US, Azie, ... Dan hopen dat je minder problemen hebt.

Morgen is een nieuwe dag met nieuwe informatie. En ikzelf heb ook een leven buiten de Iphone, dus zo druk maak ik me niet

Laatst gewijzigd door zymosis; 16-01-08 om 13:57.
  #351  
Oud 16-01-08, 13:35
zymosis zymosis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

About EasyIsim

Ik was even aan het zoeken hoe ik praktisch de EasyIsim kan programmeren. Voorheen was er vermeld dat je dit kan doen via een PIC programmer maar als je zoekt via google images spreken we dan van volledig andere chips. Via Google heb ik dit gevonden in een nieuwsgroep:

*******

After several messages to Steven, the guy promoting and selling the EasyiSIM solution, I finally got the truth from him.

---------------------------------------------------

Steven:
>>user cannot re-program and do not need to reprogram easyisim as the chip have been pre program to any network. and the latest developement is the flash chip is dynamic and can reconise the network by itself by turn on and off few times.

Me:
SO NOW YOU FINALLY ADMIT THAT THE INFORMATION ON YOUR WEBSITE IS FALSE

Please change the information and the statement that the EasyiSIM "features a reprogrammable chip which allows you to change the unlocking code for future firmware upgrades". AS IT IS A COMPLETE AND UTTER LIE

-----------------------------------------------------

It appears that the EasyiSIM is just a Generation 4 Chinese copy - Not that there is anything wrong with that... Just so long as the sellers don't lie about its capabilities, and don't overcharge.

****

Voor mij geen probleem maar nu weet ik waar ik aan toe ben, mischien zal ik toch eens tot de aanschaf van een Sim Reader/writer overgaan om dit eens uit te proberen.

Ook heb ik gevonden dat de EasyiSim een [SIZE=-1]china3gpp chip aan boord heeft. Deze is niet te programmeren blijkbaar. Maar wat verwacht je voor die prijs.[/SIZE] Een andere merk met dezelfde chip aan boord die dus ook hetzelfde werkt. En, met goede "neutrale informatie" is hier te vinden: i3gSim.com

Ik hoop hierbij dat de meeste vragen een antwoord gevonden hebben mbt Easysim. meer moet je me niet vragen, meer weet ik er ook niet van. Leve Google, Hackingt0sh, Iphoneclub en vele andere sites. Ik blijf nog even geduld uitoefenen en wacht op een positief bericht van de mannen van kingsim.be

Laatst gewijzigd door zymosis; 16-01-08 om 17:46.
  #352  
Oud 16-01-08, 23:47
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door impeh Bekijk bericht
Als hij ze zometeen levert zijn alle iPhones al van 1.1.3 voorzien en werken ze niet meer. :S. Hij is er 6 januari mee begonnen, dat is 10 dagen geleden. Het verzenden van de spullen vanuit China kost 4 a 5 dagen. Naar mijn mening duurt het te lang voor de mensen die al iets besteld hebben.
Nou nou, beetje voorbarig dit. Ten eerste krijgt je iPhone niet spontaan de 1.1.3 firmware, dat zul je toch echt zelf moeten doen. (Tenzij je 'm nog moet kopen, maar volgens mij heeft minstens 90% hier al een iPhone liggen met 1.1.2) Ten tweede weet ik niet hoe jij je spullen uit China haalt, maar van de ongeveer 10 pakketjes die ik tot nog toe uit China/HongKong heb laten komen, was de snelste er na 9 dagen, soms duurde het zelfs 2 weken. 't Zal vast wel sneller kunnen (als je maar betaalt), maar aangezien het hier toch eigenlijk om een budget chip gaat (anders bestelden we allemaal wel een andere, duurdere chip), zal daar (begrijpelijk) niet zo snel voor gekozen worden.

Zo lang beide heren blijven communiceren (ik heb er bij beide één besteld), blijf ik vertrouwen hebben. Zouden jullie ook moeten doen, slaap je beter van...

Laten we wel wezen; uiteraard willen RobinL & Churchill hier wat geld aan verdienen, maar ze doen ons (als in: de iPhone gemeenschap) er uiteindelijk ook een plezier mee. Rijk ga je hier natuurlijk nooit echt van worden. Maar uiteindelijk moeten zij toch tientallen van die dingen bestellen en vooraf betalen en dragen zij het risico. Wanneer de chip niet werkt, kunnen wij nl. lekker bij onze Nederlandstalige leveranciers aankloppen. Zij daarentegen zitten met het spreekwoordelijke gebakken fruit en moeten maar zien hoe ze hun geld terugkrijgen van een Chinees die geheel op Bablefish moet vertrouwen voor zijn communicatie.

Dus RobinL & Churchill; alvast bedankt! (Zo, ook ff een positief woordje tussendoor als hart onder de riem. )
  #353  
Oud 17-01-08, 00:14
frederikbove frederikbove is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baZzz Bekijk bericht
Nou nou, beetje voorbarig dit. Ten eerste krijgt je iPhone niet spontaan de 1.1.3 firmware, dat zul je toch echt zelf moeten doen. (Tenzij je 'm nog moet kopen, maar volgens mij heeft minstens 90% hier al een iPhone liggen met 1.1.2) Ten tweede weet ik niet hoe jij je spullen uit China haalt, maar van de ongeveer 10 pakketjes die ik tot nog toe uit China/HongKong heb laten komen, was de snelste er na 9 dagen, soms duurde het zelfs 2 weken. 't Zal vast wel sneller kunnen (als je maar betaalt), maar aangezien het hier toch eigenlijk om een budget chip gaat (anders bestelden we allemaal wel een andere, duurdere chip), zal daar (begrijpelijk) niet zo snel voor gekozen worden.

Zo lang beide heren blijven communiceren (ik heb er bij beide één besteld), blijf ik vertrouwen hebben. Zouden jullie ook moeten doen, slaap je beter van...

Laten we wel wezen; uiteraard willen RobinL & Churchill hier wat geld aan verdienen, maar ze doen ons (als in: de iPhone gemeenschap) er uiteindelijk ook een plezier mee. Rijk ga je hier natuurlijk nooit echt van worden. Maar uiteindelijk moeten zij toch tientallen van die dingen bestellen en vooraf betalen en dragen zij het risico. Wanneer de chip niet werkt, kunnen wij nl. lekker bij onze Nederlandstalige leveranciers aankloppen. Zij daarentegen zitten met het spreekwoordelijke gebakken fruit en moeten maar zien hoe ze hun geld terugkrijgen van een Chinees die geheel op Bablefish moet vertrouwen voor zijn communicatie.

Dus RobinL & Churchill; alvast bedankt! (Zo, ook ff een positief woordje tussendoor als hart onder de riem. )
Groot gelijk bedankt RobinL want bij hem heb ik er een besteld. En ook Churchill.

Ik zelf heb geen visa en dus vind ik dit een zeer goede oplossing en bewijzen ze mij een dienst
  #354  
Oud 17-01-08, 04:36
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baZzz Bekijk bericht
Rijk ga je hier natuurlijk nooit echt van worden. Maar uiteindelijk moeten zij toch tientallen van die dingen bestellen en vooraf betalen en dragen zij het risico.
Dit is dus niet waar, want ik weet zeker dat 1 van deze heren pas besteld heeft nadat hij het geld van ons binnen had.
Anders is het niet te verklaren waarom NIEMAND zijn SIM al heeft.
  #355  
Oud 17-01-08, 04:52
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
Dit is dus niet waar, want ik weet zeker dat 1 van deze heren pas besteld heeft nadat hij het geld van ons binnen had.
Anders is het niet te verklaren waarom NIEMAND zijn SIM al heeft.
Dat zou kunnen, maar als hij vervolgens een doos bakstenen krijgt toegestuurd, wie zit er op dat moment met een probleem? Het kan dan wel 'ons' geld zijn, maar hij moet dan wel weer nieuwe chipjes regelen van zijn eigen geld terwijl wij 'slechts' wat langer hoeven te wachten. Risico blijft toch voor hem lijkt me...

Maar goed, dit is weer compleet off topic. Ik wilde alleen maar even duidelijk maken dat een beetje waardering voor de heren ook best leuk kan zijn voor ze.
  #356  
Oud 17-01-08, 06:51
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Eventjes een belangrijke opmerking : Voorlopig alvast niet updaten naar 1.1.3, want de huidige activatie en jailbreak methodes werken hier (nog?) niet op...
  #357  
Oud 17-01-08, 07:18
soemy soemy is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 80
Standaard

dit kreeg ik van mijn amerikaanse leverancier vannacht doorgestuurd.

toch zeer attentvol vond ik:

Dear Customer:
I'm the seller of I turbo Sim, due to Apple new announcement, if you upgrade to 1.1.3, ur Iphone will lock again. Right now, there is no way to unlock it. So don't upgrade anything in Itune or your Iphone. In addition, please use Itune 7.5 to unlock your Iphone, so just make sure your itune is 7.5 version.

(dit even ter zijde!)
  #358  
Oud 17-01-08, 07:34
jesper jesper is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Best iphone liefhebbers, is er al iemand die een kingsim heeft gekregen van kingsimchip.nl? voorlopig zie ik alleen maar mensen die hebben besteld maar nog weinigen die er ook echt een hebben.
  #359  
Oud 17-01-08, 07:55
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Nog niks ontvangen van kingsimchip.nl hier...
  #360  
Oud 17-01-08, 08:21
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Nog niks ontvangen van kingsimchip.nl hier...
Ik denk dat dit de reden is:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
Dit is dus niet waar, want ik weet zeker dat 1 van deze heren pas besteld heeft nadat hij het geld van ons binnen had.
Anders is het niet te verklaren waarom NIEMAND zijn SIM al heeft.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhouding Nederland/België Peter Stel jezelf voor 100 15-04-11 16:28
Verkeersweergave Nederland/België cvosselt iPhone Apps 0 10-03-09 14:51
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 18:50
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 07:33
EDGE in Nederland (Belgie) Jochem Internet in buitenland (roaming) 13 24-09-07 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.