Email Instellen Proximus/Skynet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Waarschijnlijk is dit al 1000 x gevraagd maar toch nogaals.. Kan iemand mij in normale mense taal uitleggen hoe ik mijn e-mail aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Email Instellen Proximus/Skynet
Hey,
Waarschijnlijk is dit al 1000 x gevraagd maar toch nogaals.. Kan iemand mij in normale mense taal uitleggen hoe ik mijn e-mail aan de praat krijg. Ik heb abonnement via Proximus ( tevens voor internet - email ) E-mail adres is @skynet Hoe ver zit ik : Ik ga naar mail, anders, en vul dan de gegevens in bij nieuw account naam, adres, paswoord ( wachtwoord van skynet ) beschrijving. Dan zoekt Iphone deze gegevens op en stuurt hij mij door naar een anders scherm. IMAP of POP Welke ik ook invul bij de 2 het werkt niet. Server inkomende post : hostnaam : pop.proximus.be gebruikersnaam : naam Server uitgaande post : relay. proximus.be geen paswoord en gebruikersnaam. als ik op bewaar klik komt er steeds op: pop-accountgegevens controleren. Na eventjes heb ik de melding. Geen verbinding via SSL Wilt u de account zonder SSL configureren: Ja Foutmelding : E-mail ophalen mislukt. De gebruikersnaam of het wachtwoord voor pop.proximus.be is onjuist..... Deze gegevens krijg ik dus constant... Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
Help mij aub |
|
|||
|
|||
is mijzelf gelukt.... eindelijk na 3 dagen
bedankt voor de reactie's |
|
||||
|
||||
Dan kan deze dicht.
// Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus 3G instellen op iPhone 4 | rbn | Overige providers België | 6 | 01-09-10 16:47 |
mailen met skynet en proximus | Hipoliet | Archief | 1 | 23-04-10 11:40 |
email instellingen skynet belgië | pinki | iPhone algemeen | 0 | 05-01-10 18:56 |
Email Proximus/telenet | marcgarre | Proximus | 19 | 02-01-10 15:57 |
email instellen | MisterM24 | iPhone algemeen | 8 | 09-01-09 01:05 |
|
|