telefoonscherm komt niet terug discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn telefoonscherm komt niet meer terug als ik klaar bent met bellen. Dus kan ik mijn telefoongesprek niet meer afbreken. Ik moet mijn iphone dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
telefoonscherm komt niet terug
Mijn telefoonscherm komt niet meer terug als ik klaar bent met bellen. Dus kan ik mijn telefoongesprek niet meer afbreken. Ik moet mijn iphone dan uitzetten met de aan/uit knop. Dat is onhandig!
Is het misschien een instelling? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je een hoesje?
|
|
||||
|
||||
Heb je een cover om de iPhone heen zitten of een screencover aan de voorkant? Zo ja, haal deze er eens af en probeer het dan nog eens.
Edit: gelijke gedachtes
|
|||
|
|||
Ja dat is het. Dank!!!
Bij mijn eerste Iphone had ik dit hoesprobleem trouwens niet! Heb je enig idee waar die sensor zit? |
|
|||
|
|||
iPhone even in scherp licht/zon houden, dan zie je 3 'gaatjes' links van de oorspeaker. Daarachter zitten de sensors.
|
|
|||
|
|||
Bedankt!!!
|
|
||||
|
||||
Prima, opgelost.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde mail komt terug. | Rene K. | iPhone algemeen | 19 | 18-11-12 11:49 |
Telefoonscherm doet het niet meer | helen0809 | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 18:30 |
Installer komt niet terug voor firmware 3.0 | iScorpio | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-06-09 23:36 |
|
|