telefoonscherm komt niet terug discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn telefoonscherm komt niet meer terug als ik klaar bent met bellen. Dus kan ik mijn telefoongesprek niet meer afbreken. Ik moet mijn iphone dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Mijn telefoonscherm komt niet meer terug als ik klaar bent met bellen. Dus kan ik mijn telefoongesprek niet meer afbreken. Ik moet mijn iphone dan uitzetten met de aan/uit knop. Dat is onhandig!
Is het misschien een instelling? alvast bedankt |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gebruik je een hoesje?
|
|
![]() Heb je een cover om de iPhone heen zitten of een screencover aan de voorkant? Zo ja, haal deze er eens af en probeer het dan nog eens.
Edit: gelijke gedachtes ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja dat is het. Dank!!!
Bij mijn eerste Iphone had ik dit hoesprobleem trouwens niet! Heb je enig idee waar die sensor zit? |
|
|||
|
|||
![]() iPhone even in scherp licht/zon houden, dan zie je 3 'gaatjes' links van de oorspeaker. Daarachter zitten de sensors.
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt!!!
|
|
![]() Prima, opgelost.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde mail komt terug. | Rene K. | iPhone algemeen | 19 | 18-11-12 10:49 |
Telefoonscherm doet het niet meer | helen0809 | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 17:30 |
Installer komt niet terug voor firmware 3.0 | iScorpio | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-06-09 22:36 |
|
|