Sim geplaatst kan niet bellen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren een 3G gebruikt gekocht (US unlocked). Sim geplaatst en bellen maar. Bellen ging prima echter ik kreeg geen netwerkverbinding (Vodafone). Na een zachte reset ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim geplaatst kan niet bellen
Gisteren een 3G gebruikt gekocht (US unlocked). Sim geplaatst en bellen maar. Bellen ging prima echter ik kreeg geen netwerkverbinding (Vodafone). Na een zachte reset kan ik nu ook niet meer bellen terwijl de SIM wel in een Nokia werkt.
Wie heeft een tip? Kan ik firmware 2.2 zomaar updaten zonder dat de unlock vervalt? Ben benieuwd naar jullie wijze raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kunt updaten naar de laatste versie met Blackra1n en vervolgens unlocken met Blacksn0w Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bellen | Guest-20231130183333 | Archief | 2 | 24-12-09 18:08 |
recensie niet geplaatst | Evilyne | iPhone Apps | 9 | 23-12-09 10:16 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
Simkaart niet geplaatst | 2Kay | Unlock [archief] | 2 | 22-05-08 10:55 |
|
|