Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het hele forum doorzocht maar vind geen antwoord op mijn vraag. Ik heb een Iphone 3GS die T-mobile simlocked is maar ik draai ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen.
Ik heb het hele forum doorzocht maar vind geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb een Iphone 3GS die T-mobile simlocked is maar ik draai momenteel redsnow erop en dus is deze simlock te gebruiken. Ik wil nu de nieuwste software gebruiken 3.2.1 maaaaar dan moet ik hem officeel updaten en met Blackra1n jailbreaken en daarna met Blacksn0w unlocken toch? Zover is alles nog duidelijk maar nu wil ik al mijn software en dat is meer dan 10gb terug zetten op mijn telefoon kan dit zomaar dus gerestord worden of gaan hier problemen bij komen kijken? Als iemand antwoorden heeft graag. Merci in Advance Yones. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door middel van je reservekopie zal alles teruggezet worden, die wel eerst maken dus.
Was wel te vinden hoor, daarom slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wil graag iPad kopen....maar wat vragen | borgqueenx | iPad algemeen | 13 | 22-08-10 11:37 |
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken | nadal | Jailbreak | 3 | 22-07-10 12:52 |
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? | deaapdaar | Unlock | 4 | 24-07-09 11:03 |
algemene vragen; hoe zit het met cookies | marianne | iPhone algemeen | 3 | 21-09-08 14:57 |
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. | McHenk | Archief | 1 | 21-02-08 00:56 |
|
|