2G Unlock Hulp gevraagd, vast bij itunes scherm discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, beste mensen ik ben even helemaal lost in de unlock wereld! Pls help me out. Ik heb al wat zoek werk gedaan maar volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2G Unlock Hulp gevraagd, vast bij itunes scherm
Oke, beste mensen ik ben even helemaal lost in de unlock wereld! Pls help me out. Ik heb al wat zoek werk gedaan maar volgens mij zie ik wat over het hoofd.
Vanmiddag wou ik mijn iPhone 2G op OS 3.0 Resetten (alle data + alle settings). Dit is niet goed gegaan en toen zat hij in een boot cycles. Hij kwam nooit op het home scherm uit. Toen heb ik hem met iTunes hersteld naar de 3.1.2 OS. Alleen nu krijg ik hem niet met blackra1n unlocked of gejailbraked. Hij blijft dus nu staan met het plaatje van de usb stekker en itunes. Ik kom niet verder dan het 112-scherm. Wat moet ik doen? Ik had net een collega die hem wou overkopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Unlocken met BootNeuter. Graag in dat topic verder gaan voor verdere vragen.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp gevraagd bij jailbreak | rocko1986 | Jailbreak | 7 | 05-10-10 20:43 |
Hulp gevraagd bij iphone problemen | jeltje | iPhone algemeen | 6 | 22-06-09 00:17 |
hulp gevraagd bij unlock | aer0101 | Archief | 1 | 27-04-09 00:39 |
hulp gevraagd bij applicatie maken | misterx | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 31-01-09 13:28 |
hulp gevraagd bij 2.0.2 | aer0101 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 11-09-08 00:15 |
|
|