itunes 9.0.2 veilig downloaden met geunlockte iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik vroeg me dus af of ik itunes 9 veilig kan downloaden ivm mn geunlockte iphone. En welke updates moet ik juist NIET downloaden? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes 9.0.2 veilig downloaden met geunlockte iphone
hoi ik vroeg me dus af of ik itunes 9 veilig kan downloaden ivm mn geunlockte iphone. En welke updates moet ik juist NIET downloaden? Ik wil voorkomen dat ik per ongeluk iets verkeerds download waardoor ik opnieuw moet jailbreaken/unlocken.
alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kom op Aapje, verdiep je even in de materie. Dan weet je dat alles momenteel mogelijk is.....
|
|||
|
|||
dus het antwoord is ja? ik hoef dus niet opnieuw te gaan unlocken ofzo?
ik heb al gezocht op het forum, maar kon toen geen antwoord vinden op mn vraag.. |
|
||||
|
||||
Ja, je kunt inderdaad gewoon iTunes updaten. Het zijn de firmware updates voor je iPhone, die je niet moet installeren omdat die je unlock verwijderen .
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten wij dit topic. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Veilig om te downloaden? | Moto | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-09-09 15:02 |
iPhone 3GS: geunlockte iphone met ultrasn0w 9.1.1 raakt inkomend signaal kwijt. | rtgr | Unlock | 5 | 24-08-09 15:40 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
Mac OS X: iTunes veilig updaten? | Martijn Snels | iTunes | 4 | 16-02-08 06:48 |
|
|