Geen Edge/3G na reset discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren men Iphone moeten resette.. Nu na deze kan ik niet meer op internet via Edge/3g.. Er staat wel aangegeven dat die verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Edge/3G na reset
Ik heb gisteren men Iphone moeten resette..
Nu na deze kan ik niet meer op internet via Edge/3g.. Er staat wel aangegeven dat die verbinding heeft, maar alsek mails of op safari wilt, geeft die weer dat er geen internetverbinding is. Voor de reset was hij ook gejailbreaked.. met SBSettings erbij.. Nu staan deze er niet meer op.. kan dit hiermee te maken hebben? Hoe kan ik dit oplossen? hopend op een spoedig antwoord. grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
staan je instellingen nog goed ingevuld bij :instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt.
Probeer dan eens instellingen - algemeen - stel opnieuw in - herstel netwerkinstellingen. Als dat niet helpt, herstart je iPhone dan nog eens. |
|
|||
|
|||
Werkt terug!
Thx! |
|
||||
|
||||
Graag gedaan.
//Slotje |
Labels |
3g/egde |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen ontvangst na reset netwerkinstellingen | Tobiasvk | iPhone algemeen | 25 | 09-05-11 12:40 |
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. | fatboyjean | iPhone Apps | 2 | 26-10-10 12:28 |
geen netwerk meer 3GS na reset +shift | nouska1976 | iPhone algemeen | 1 | 15-08-10 16:46 |
Geen GPRS ontvangst na reset | SergioEdelman | iPhone algemeen | 1 | 07-01-10 15:42 |
Windows: na reset Laptop geen verbinding meer met iTunes. | PBJ85 | iTunes | 1 | 15-12-09 12:24 |
|
|