Gekochte apps bij nieuwe Iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag navigon kopen, maar stel dat ik een nieuwe Iphone koop, moet ik dan de applicatie ook opnieuw kopen of kan ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gekochte apps bij nieuwe Iphone
Ik wil graag navigon kopen, maar stel dat ik een nieuwe Iphone koop, moet ik dan de applicatie ook opnieuw kopen of kan ik de app gewoon weer downloaden en installeren op mijn nieuwe Iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De aankopen horen bij je account, dus dat kan.
|
||||
|
||||
En met dat antwoord kan deze discussie op slot, aangezien dit al meerdere malen voorbij is gekomen op het forum. Aangeschafte applicaties hoef je nooit nogmaals te betalen.
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hergebruik gekochte apps | eagerprinses | Desktop-applicaties | 2 | 15-09-10 21:06 |
Overzicht gekochte apps? | Tunix | iPhone Apps | 3 | 23-06-10 00:07 |
Show je gekochte apps! | DutchAppeal | Archief | 6 | 06-10-08 20:29 |
gekochte apps | teunis | iPhone Apps | 5 | 14-09-08 14:30 |
|
|