//

Unlocken 3GS 32GB 3.1 / 05.11.07

Unlocken 3GS 32GB 3.1 / 05.11.07 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist m'n Iphone opgehaald bij The Phone House. Het is een 3GS 32 GB in het zwart geworden. Aangezien ik nog ruim een maand aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-10, 12:42
BobNL BobNL is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard Unlocken 3GS 32GB 3.1 / 05.11.07

Zojuist m'n Iphone opgehaald bij The Phone House.
Het is een 3GS 32 GB in het zwart geworden.
Aangezien ik nog ruim een maand aan m'n Vodafone abonnement vast zit wil ik de Iphone gaan unlocken, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer...

Ik heb dus firmware 3.1 (7C144) en 05.11.07.
Nu heb ik begrepen dat ik het via BlackRain / Snow moet doen, maar ik vindt daar alleen een duidelijke omschrijving voor als met 3.1.2 werkt.
Nu begrijp ik dat updaten een mogelijkheid is, maar als ik dit nu via m'n Itunes doe gaat hij naar 3.1.3 en kan ik voor zover ik gelezen heb voorlopig nog helemaal niks doen.
Is er dan een mogelijkheid om toch naar 3.1.2 te gaan? Of is dit niet eens nodig en kan ik hem met 3.1 ook jailbreaken/unlocken?

Graag even advies van de experts hier, want zoals jullie al merken ben ik niet echt helemaal thuis in dit gebeuren en wordt ik een btje dol van alle namen/versies die ik voorbij zie komen...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-10, 13:51
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Als je naar 3.1.2. wilt nu, dan zul je moeten updaten met een custom firmware 3.1.2. Deze vind je hier. Deze firmware is al gejailbreakt, dus als je vervolgens wilt unlocken zul je Blacksn0w uit Cydia moeten halen. Voor een handleiding daarvoor verwijs ik je door naar deze pagina: klik

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
buitenlandse iphone 3gs 32gb met 3.1.3 en bb 05.12.01 binnenkort te unlocken??? Ibob Archief 2 19-04-10 11:34
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 21:48
iPhone 3GS: Unlocken 3GS 32Gb lukt niet Doornroosje Unlock 37 22-09-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.