//

eerst restoren of voldoet jailbreaken naar nieuwere versie

eerst restoren of voldoet jailbreaken naar nieuwere versie discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na lang zoeken, (want ik weet dat het irritant is als mensen de zelfde vraag blijven stellen) heb ik toch nog geen antwoord kunnen vinden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-10, 15:45
dikkie2007 dikkie2007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 11
Standaard eerst restoren of voldoet jailbreaken naar nieuwere versie

Na lang zoeken, (want ik weet dat het irritant is als mensen de zelfde vraag blijven stellen) heb ik toch nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.

Mijn telefoon is ontzettend traag geworden en ik wil hem al een tijdje upgraden naar 3.1.2

-Is het zinvol om voor ik de software upgrade en jailbreak eerst mijn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen? (Om hem eerst echt goed leeg te maken? Echt alle cydia zooi eraf even en alles opnieuw erop zetten)

-Of is je telefoon jailbreaken gelijkwaardig aan het compleet restoren? Al je cydia apps worden er immers ook afgegooid toch?

-Als ik mijn telefoon nu restore met itunes en ik heb nog nooit een software update gedowload voor mijn iphone. Loop ik dan het risico dat hij automatisch naar de nieuwste software update en hij onbruikbaar wordt? Mijn iphone komt namelijk uit engeland en heb hem gejailbreakt om er mee te kunnen bellen met een BEN sim.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-10, 16:18
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Hier kan je jouw oplossing vinden.
https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html

Firmware nemen met activatie. (3de linkje)

Voor verdere vragen graag verder gaan in dat topic aub.

//Slotje
 

Labels
fabrieksinstellingen, restoren, upgrade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bijwerken nieuwere versie iPhone werkt niet Eilan iTunes 2 31-03-11 14:30
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. froos Archief 1 21-03-10 00:09
iPhone: 3.0 al geinstaleerd, toch eerst restoren? Jroen_w Jailbreak 4 24-06-09 17:23
Nieuwere versie op iPhone 2 Carlos02 Archief 1 11-05-09 20:01
Nieuwere versie op iPhone Carlos02 Archief 13 11-05-09 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.