Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Donstil @hierboven. Ja hoor veel positieve verhalen. Maar las ergens dat het kwaad zou kunnen voor de iPhone zelf (wazig verhaal) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is en blijft inderdaad een wazig verhaal, maar tenzij je de iphone in de Magnetron steekt, denk ik niet dat het kwaad kan om de upgrade naar Beta3 te doen!
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er trouwens meer gebruikers die niet kunnen updaten naar Beta 3?
Ik kan alleen restoren naar beta 3 (was van 1 naar 2 ook zo) Ik kon van 3.1.3 wel keurig updaten naar Beta1 trouwens. Restoren duurt altijd zo lang. (op osx btw) Laatst gewijzigd door Donstil; 05-05-10 om 15:58. |
|
|||
|
|||
erg tevreden met de laatste beta.
Alles werkt lekker snel, games doen het weer, kan weer tussentijds opladen en uitschakelen, folderpopups geven nu de hoeveelheid pushberichten weer (ipv '!'). Blij dat ik geupgrade heb... van oververhitting nog geen sprake |
|
||||
|
||||
Iemand al een manier om te updaten met Windows, anders ga ik morgen even langs een Apple-boer hier in de buurt.
|
||||
|
||||
Windows geeft nog altijd error 13, helaas
|
|
||||
|
||||
Even een een bezoekje aan de MyCom brengen dus. Daar zijn ze wel relaxed wat dat betreft. Bij A Mac hangen ze gelijk in je nek.
|
|||
|
|||
wat met het batterijverbruik. Beta 1 heb ik er snel terug afgeflikkerd daardoor.
werkt de backup functie al via iTunes of moet je eerst weer de nieuwe SDK installeren? |
|
||||
|
||||
backup kan je terugzetten in windows, alleen een nieuwe backup maken gaat niet. Dan moet je idd de nieuwe SDK hebben.
Beta 3 nu in gebruik genomen. Voelt stabiel aan. API's voor CLLocation en Mapkit lijken nu beter te werken, alleen wordt er minder snel een fix gedaan door GPS. Hier en daar wat kleine verbeteringen, maar niet echt grote veranderingen. Bepaalde functies die in de vorige beta's het niet deden, doen het nu wel. Verder wat aanpassingen in de UI (zoals networkindicator die verplaatst is in de statusbar). Rotation lock is een mooie nieuwe feature. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus in mijn geval heb ik direct een gps fix |
|
||||
|
||||
Hoe weet je dat het je GPS die je locatie bepaalt en niet via Wi-Fi of via zendmasten? Dat kan je niet achterhalen.
Ik heb ook meteen een locatiebepaling, maar het is verre van acuraat. Kan soms wel 500 meter naast zitten. Het duurt een poosje voordat het op de meter nauwkeurig is. Dit had ik met versies 3.x niet zo.
|
|||
|
|||
Citaat:
Backup iphone in VM ware windows zonder SDK te hoeven installeren. Installeer RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting in de VM. Werkt met elke versie van OSX ook de meest gebruikte Leopard versie!
|
|||
|
|||
Ik sta nu op het punt om up te daten, ben nog hard aan het twijfelen, beta 1 beviel me wel. beta 2 daarintegen.. beta 3 schijnt veel fijner te zijn, maar ik ben nu weer terug op 3.1.3 met JB.
Wie haalt me over? wijst het me af. haha, ik ben heel slecht in keuzes maken. |
|
|||
|
|||
Draai nu een middag beta3 en ben er echt blij mee. Voelt geweldig stabiel aan en ik heb hem ook nog niet vast kunnen krijgen (beta2 hing regelmatig)
Citaat:
Ook lijkt het kompas veel beter te werken (in kaarten) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
beta 3 werkt stukken beter dan beta 2, wat een drama was dat: resetten om op te kunnen laden omdat de oplader niet herkent wordt door de iPhone. Voor als nog pas 1 bug gevonden die nog niet verholpen is: een ploppend geluid door de speakers af en toe voordat bijvoorbeeld het slider geluid gespeeld wordt. Verder kan ik de rotation lock niet vinden op mijn 3G, hoop dat het wel komt op de 3G.
beta 1 werkte redelijk met mijn parrot radio, beta 2 en 3 niet. Begint met spelen maar crasht na 10 seconden als de bluetooth verbinding ook gemaakt wordt. Playlists wil hij ook niet uitlezen, denk dat daar in 4.0 iets veranderd is (edit functionaliteit e.d.) die nog niet door de parrot ondersteunt wordt. |
|
||||
|
||||
@paulmadejong Mooi dat die bug van het opladen opgelost is. Koste me namelijk wel 2 uur om de iPhone weer opgestart te krijgen... héél irritant.
|
|
||||
|
||||
Valt mij idd ook op dat de GPS stukken beter werkt.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En is ie al warm geworden op Beta3 ?
|
||||
|
||||
Zat dit ook in Beta 2? Want die heb ik overgeslagen.
Groepen in je contacten: |
Labels |
ios4 iphone 3gs |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic | he1 | iPad algemeen | 359 | 27-08-10 17:51 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
|
|