//

Het OS 4.0 Beta verzameltopic

Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je van te voren een backup maakt van je iphone en deze weer terugzet na de restore heb je je scores nog gewoon. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #861  
Oud 10-06-10, 13:25
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Als je van te voren een backup maakt van je iphone en deze weer terugzet na de restore heb je je scores nog gewoon. Deze staan namelijk in je backup
Met updaten hou je natuurlijk ook gewoon je scores en alles...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #862  
Oud 10-06-10, 14:27
Retrail Retrail is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ook geupdate naar iOS4 met mijn simlockvrije iPhone. Het vervelende nu is dat telkens weer dat schermpje tevoorschijn komt van doorschakeling actief. Heb al geprobeerd om de carrier settings te updaten voor KPN. Maar dat heeft nog niet het gewenste resultaat. Misschien mensen die hetzelfde probleem hebben/hadden?
  #863  
Oud 10-06-10, 14:29
heva heva is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 16
Standaard

Halloo

Ik heb woensdag iOS 4 op mn iPhone 3Gs geinstalleerd. Alleen doen sommige functies, die wel zijn aangekondigd door Apple zelf, het niet! Zoals bijvoorbeeld de grootste update: multitasking. Is dit normaal? En wordt dit pas in de officiele versie geactiveerd?
Hebben andere hier ook last van?
Ik krijgt wel gewoon het menubalkje als ik 2x op de homebutton druk, maar als ik een spelletje aan t spelen ben en ik wil even een bericht type en daarna keer ik trg dan begint het programma gewoon weer op te starten en kan ik helemaal opnieuw beginnen?? Dit is met alle applicaties zo, buiten die van Apple zelf.
Iemand een idee?

Gr

Ps: faces doet t ook niet, places daar in tegen wel

Laatst gewijzigd door heva; 10-06-10 om 14:40.
  #864  
Oud 10-06-10, 14:40
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Over de vele klachten over het "multi-tasking" dat meer "opnieuw-opstarten" lijkt te betekenen...

Op de Apple site staat bij iOS 4 duidelijk vermeld (nou ja, "duidelijk", ergens in de kleine lettertjes onderaan): "Multitasking is available with apps that have been developed to work with iOS 4."

Blijkbaar moet de betreffende app dus echt voor iOS 4 zijn gemaakt/aangepast om volledige gebruik te kunnen maken van multi-tasking. Even geduld hebben tot je favoriete app/spelletje door de developer is bijgewerkt dus.
  #865  
Oud 10-06-10, 14:42
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heva Bekijk bericht
Halloo

Ik heb woensdag iOS 4 op mn iPhone 3Gs geinstalleerd. Alleen doen sommige functies, die wel zijn aangekondigd door Apple zelf, het niet! Zoals bijvoorbeeld de grootste update: multitasking. Is dit normaal? En wordt dit pas in de officiele versie geactiveerd?
Hebben andere hier ook last van?
Ik krijgt wel gewoon het menubalkje als ik 2x op de homebutton druk, maar als ik een spelletje aan t spelen ben en ik wil even een bericht type en daarna keer ik trg dan begint het programma gewoon weer op te starten en kan ik helemaal opnieuw beginnen?? Dit is met alle applicaties zo, buiten die van Apple zelf.
Iemand een idee?

Gr
Beste Heva,

Probeer de volgende keer deze topic even goed door te lezen.

Er wordt namelijk meerdere keren aangegeven dat programmeurs hun applicatie geschikt moeten maken voor multitasking. Het spelletje/programma welke je speelt is dus nog niet geschikt voor multitasking.

Vergeet echter niet dat we het nog steeds hebben over een nog niet publieke versie van iOS 4. Programmeurs hebben hun app misschien multitasking geschikt gemaakt maar tot iOS 4 officieel uitkomt zal de betreffende game/app niet goedgekeurd worden door Apple.

Even volhouden nog
  #866  
Oud 10-06-10, 14:49
tjauwmin tjauwmin is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 68
Standaard

Heb vannalles geprobeerd in vmware -> macosx maar het stikt van de 1600 errors ik wacht wel op eind juni, of als iemand tips kan geven hoe ie het werkend heeft gekregen in vmware graag
  #867  
Oud 10-06-10, 15:10
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjauwmin Bekijk bericht
Heb vannalles geprobeerd in vmware -> macosx maar het stikt van de 1600 errors ik wacht wel op eind juni, of als iemand tips kan geven hoe ie het werkend heeft gekregen in vmware graag
DFU modus geprobeerd ?
  #868  
Oud 10-06-10, 15:18
tjauwmin tjauwmin is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door signs2007 Bekijk bericht
DFU modus geprobeerd ?
heb echt van alles geprobeerd zelfde errors, hij blijft hangen bij preparing iphone for restore
  #869  
Oud 10-06-10, 15:36
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heva Bekijk bericht
Halloo

Ik heb woensdag iOS 4 op mn iPhone 3Gs geinstalleerd. Alleen doen sommige functies, die wel zijn aangekondigd door Apple zelf, het niet! Zoals bijvoorbeeld de grootste update: multitasking. Is dit normaal? En wordt dit pas in de officiele versie geactiveerd?
Hebben andere hier ook last van?
Ik krijgt wel gewoon het menubalkje als ik 2x op de homebutton druk, maar als ik een spelletje aan t spelen ben en ik wil even een bericht type en daarna keer ik trg dan begint het programma gewoon weer op te starten en kan ik helemaal opnieuw beginnen?? Dit is met alle applicaties zo, buiten die van Apple zelf.
Iemand een idee?

Gr

Ps: faces doet t ook niet, places daar in tegen wel
multitasking werkt niet op de 3G dacht ik...alleen op de 3GS en uiteraard de iphone 4.
Bij mij doet camera zoom het niet. Meer mensen hier last van??
  #870  
Oud 10-06-10, 15:43
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Alle apps en games zijn nog niet iOS 4.0 Multitasking compatible.. dat gebeurt pas na 21 juni. als iOS 4 officieel uitkomt
  #871  
Oud 10-06-10, 15:45
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Niet dat ik het nut van een softwarematige zoom ooit begrepen heb, maar het werkt bij mij wel gewoon.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Bekijk bericht
iTunes ziet mijn iPhone als een ipodTouch met OS 8.8.8 erop...
Ik had ook de melding van een 8.8.8 update en meer vreemde zaken in iTunes. Bij mij bleek het te komen omdat ik iTunes naar het Nederlands geforceerd had (op mijn verder Engelstalige OS X) door in de info Nederlands weer aan te vinden en Engels uit te vinken.

Blijkbaar is Nederlands in deze 9.2 beta nog niet helemaal goed aanwezig, want na Engels weer te hebben toegevoegd (aanvinken in de info) werkt alles weer naar behoren.

Laatst gewijzigd door WDS001; 11-06-10 om 14:08. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #872  
Oud 10-06-10, 17:37
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
multitasking werkt niet op de 3G dacht ik...alleen op de 3GS en uiteraard de iphone 4.
Hij heeft iOS4 ook op zijn 3GS geïnstalleerd.


En met een paar trucjes is het trouwens wel mogelijk op een 3G.
  #873  
Oud 11-06-10, 14:01
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

Ik heb sinds vanmorgen met redsn0w 0.9.5b5 OS 4 ge JB op mijn 3g. Werkt prachtig. echter... alle applicatie die je afsluit zet hij nu standaard in het multitask balkje.. en daar wordt ie erg traag van. Multitasken met veel apps werkt verder idd nog niet.
Zo af en toe moet je je Multitask balk leeg kiepen om de phen were een beetje op gang te krijgen... Verder vind ik mn de folder functie en de mailtthreads en andere mailbox functies erg handig...
NRC app werkt niet op IOS 4.
zoom werkt wel op de fotocamera.

SB settings en Roqy BT doen het ook nog niet op ios.

Verder heb ik weinig problemen en werkt het erg soepel (het zal wel onzin zijn) maar het OS voelt erg snappy OS.

Laatst gewijzigd door tasarhans; 11-06-10 om 14:04.
  #874  
Oud 11-06-10, 14:12
sandman4sure sandman4sure is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Appie haalt bij mij geen gegevens meer op van internet. Dus recepten etc zijn niet te raadplegen.

Is dit een probleem met iOS4?
  #875  
Oud 11-06-10, 15:08
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandman4sure Bekijk bericht
Appie haalt bij mij geen gegevens meer op van internet. Dus recepten etc zijn niet te raadplegen.

Is dit een probleem met iOS4?
Ja bij mij ook. Met 3.1.3 werkt het wel. Wellicht bug in Appie.
  #876  
Oud 11-06-10, 15:17
bio88 bio88 is offline
• iOS 4.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 10
Standaard

Appie is simpelweg niet compatible met iOS4.
  #877  
Oud 11-06-10, 15:23
Dapper Konijntje Dapper Konijntje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retrail Bekijk bericht
Ik heb ook geupdate naar iOS4 met mijn simlockvrije iPhone. Het vervelende nu is dat telkens weer dat schermpje tevoorschijn komt van doorschakeling actief. Heb al geprobeerd om de carrier settings te updaten voor KPN. Maar dat heeft nog niet het gewenste resultaat. Misschien mensen die hetzelfde probleem hebben/hadden?
Ik heb hier ook last van als ik iemand bel, met T-mobile, bij 3.2 was dit niet zo en kon ik gewoon mensen in de wacht zetten, iemand een idee wat het probleem is?
  #878  
Oud 11-06-10, 17:39
obi obi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: E'hoven
Berichten: 55
Standaard

Heb gisteren IOS4 GM op 16GB 3G Iphone geinstalleerd en met Redsnow JB uitgevoerd.
Ik gebruik Rock ipv Cydia, maar heb eerst Cydia laten updaten.
Wat nog niet werkt:

-SBsettings
-Cydget/Elements
-Mobile Terminal
-OpenSSH

Kwestie van tijd voordat er updates beschikbaar zijn.

Vraag: is het aantal apps wat in een folder geplaatst kan worden gelimiteerd tot 12 op een 3G?
  #879  
Oud 11-06-10, 18:03
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obi Bekijk bericht

Vraag: is het aantal apps wat in een folder geplaatst kan worden gelimiteerd tot 12 op een 3G?
Niet alleen op een 3G ook op de 3GS
  #880  
Oud 11-06-10, 19:23
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obi Bekijk bericht
Wat nog niet werkt:

-SBsettings
-Cydget/Elements
-Mobile Terminal
-OpenSSH

Kwestie van tijd voordat er updates beschikbaar zijn.
OpenSHH werkte bij mij wel gewoon hoor!
afc2add ook geinstalleerd?
 

Labels
ios4 iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen spysical iPhone algemeen 106 17-02-11 09:41
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic he1 iPad algemeen 359 27-08-10 16:51
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 11:08
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 caryntjen iTunes 2 05-05-10 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.