//

Het OS 4.0 Beta verzameltopic

Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Door diegene die afgelopen donderdag-avond ons allemaal heeft geregistreerd met zijn developers account, heb ik nu een klein probleempje.... Volgens hem was mijn account ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 11-04-10, 23:04
Nickert's schermafbeelding
Nickert Nickert is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Waalwijk
Berichten: 24
Standaard

Door diegene die afgelopen donderdag-avond ons allemaal heeft geregistreerd met zijn developers account, heb ik nu een klein probleempje....

Volgens hem was mijn account ook geregistreerd bij zijn account, maar ik kom er net achter nu ik 4.0 erop mik, dat dat niet zo is ...

Krijg namelijk de melding dat ik helemaal niet sta ingeschreven, iemand enig idee was ik moet doen nu?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 12-04-10, 00:01
RHochstenbach RHochstenbach is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Kerkrade
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar RHochstenbach Stuur een bericht via Yahoo naar RHochstenbach
Standaard

Heb een korte review met screenshots gemaakt over iPhone OS 4.0 Beta voor de geïnteresseerden
iPhone OS 4.0 beta review - TechLife Zone
  #163  
Oud 12-04-10, 00:21
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Naar wat ik lees, is het veranderen van de achtergrond van je homescreen alleen voor 3GS toestellen op dit moment.

Ik heb er zelf geen problemen mee.
  #164  
Oud 12-04-10, 00:51
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RHochstenbach Bekijk bericht
Heb een korte review met screenshots gemaakt over iPhone OS 4.0 Beta voor de geïnteresseerden
iPhone OS 4.0 beta review - TechLife Zone
Leuk. Heb juist gezien dat je een fout hebt in je photos applicatie. Gewoon 4.0 herinstalleren en het is weg. Had dat probleem ook in het begin

Laatst gewijzigd door Belgicanofl; 12-04-10 om 17:24.
  #165  
Oud 12-04-10, 00:54
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickert Bekijk bericht
Probleem is, is dat ik nu ook op geen enkele manier mijn UDID kan vinden, heeft iemand daar een programma voor?
Onmogelijk.

Ga naar de algemeen of samenvattings-pagina van de iPhone. Houd ctrl in en klik op het serienummer. Doen dan effe ctrl + v. En voilla
  #166  
Oud 12-04-10, 00:59
Nickert's schermafbeelding
Nickert Nickert is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Waalwijk
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl Bekijk bericht
Onmogelijk.

Ga naar de algemeen of samenvattings-pagina van de iPhone. Houd ctrl in en klik op het serienummer. Doen dan effe ctrl + v. En voilla
Heb het al gevonden, maar via iTunes gaf hij de UCID niet, nu heb ik via System Profile > USB toch mijn UCID gevonden.
  #167  
Oud 12-04-10, 02:10
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

hallo,
ook ik ben vanaf donderdag avond aan de gang om de nieuwste OS op mijn iphone 3gs te zetten.
die zelfde dag ben ik er achter gekomen dat windows gebruikers problemen hebben om deze update gereed te krijgen door error 13.
na veel speurwerk ben ook ik erachter gekomen dat via vmware snow leopard op je pc instaleren de beste oplossing is.
na veel trail en error heb ik vandaag dan eindelijk snow leopard op me pc gekregen en geprobeerd me iphone te updaten via itunes. dat leek allemaal goed te gaan totdat ik mijn venster toch wel verdacht lang op 'preparing iphone for restore' vond staan.
na verloop van tijd kreeg ik een 2005 error.
na poging nummer 2 en 3 kreeg ik precies het zelfde.
iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Groeten
Simon
  #168  
Oud 12-04-10, 02:38
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door symen89 Bekijk bericht
hallo,
ook ik ben vanaf donderdag avond aan de gang om de nieuwste OS op mijn iphone 3gs te zetten.
die zelfde dag ben ik er achter gekomen dat windows gebruikers problemen hebben om deze update gereed te krijgen door error 13.
na veel speurwerk ben ook ik erachter gekomen dat via vmware snow leopard op je pc instaleren de beste oplossing is.
na veel trail en error heb ik vandaag dan eindelijk snow leopard op me pc gekregen en geprobeerd me iphone te updaten via itunes. dat leek allemaal goed te gaan totdat ik mijn venster toch wel verdacht lang op 'preparing iphone for restore' vond staan.
na verloop van tijd kreeg ik een 2005 error.
na poging nummer 2 en 3 kreeg ik precies het zelfde.
iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Groeten
Simon
Hmmm ik had error 14 gekregen, en daarna werkte het. Ik had een andere usb kabel gebruikt (die dat bij de lader kwam), alle windows applicaties (buiten vmware) gesloten en een andere usb poort gebruikt.

Toen ging het wel.

-

Er is nu ook spellingscontrole in 4.0. Als je een fout woord typt gaat hij rood onderlijnen, als je daarop klikt gaat hij alternatieven
aantonen

Laatst gewijzigd door Belgicanofl; 12-04-10 om 06:41.
  #169  
Oud 12-04-10, 08:29
jochenandries jochenandries is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Koksijde, België
Berichten: 47
Standaard

Aan alle 4.0Beta-users :

Kunnen jullie even controleren of het nu wel mogelijk is om een SMS te versturen naar een groep mensen aub ?


Je hebt een heel pak contacten staan, enkelen zijn lid van eenzelfde groep, je stuurt een SMS naar die groep...

Of moet je nog steeds een JB hebben en verschillende apps installeren om het klaar te kunnen spelen... ?

Greetzzz,
Jochen
  #170  
Oud 12-04-10, 08:31
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door symen89 Bekijk bericht
hallo,
ook ik ben vanaf donderdag avond aan de gang om de nieuwste OS op mijn iphone 3gs te zetten.
die zelfde dag ben ik er achter gekomen dat windows gebruikers problemen hebben om deze update gereed te krijgen door error 13.
na veel speurwerk ben ook ik erachter gekomen dat via vmware snow leopard op je pc instaleren de beste oplossing is.
na veel trail en error heb ik vandaag dan eindelijk snow leopard op me pc gekregen en geprobeerd me iphone te updaten via itunes. dat leek allemaal goed te gaan totdat ik mijn venster toch wel verdacht lang op 'preparing iphone for restore' vond staan.
na verloop van tijd kreeg ik een 2005 error.
na poging nummer 2 en 3 kreeg ik precies het zelfde.
iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Groeten
Simon
Ik heb dit probleem eerst ook gehad. heb ik een paar keer geprobeerd. toen kwam ik er achter dat itunes in windows iedere keer bij die kleine tijd dat ie niet in vmware is net een signaal naar de iphone stuurde. toen ik alle itunes services en itunes zelf gelosten had, was alles opgelost.
  #171  
Oud 12-04-10, 10:21
Gmontel Gmontel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scarface32sa Bekijk bericht
ga je router op (g) snelheid zetten.op (n) iphone kan niet verbinding maken.
Ik heb zowel thuis (300n) als op werk (54G) geen verbinding.
  #172  
Oud 12-04-10, 10:26
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Voor de mensen die hun UDID willen weten. Zoek gewoon in de App Store naar UDID en je krijgt genoeg gratis applicaties die direct je UDID geeft.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #173  
Oud 12-04-10, 11:48
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gmontel Bekijk bericht
Ik heb zowel thuis (300n) als op werk (54G) geen verbinding.
Zoals ik in mn eerdere post al zei, de frequentiesnelheid verlagen (onder de 54Mbps) en de band op 2,4Ghz G only zetten.
Ik heb ook de 300n router en na deze aanpassing kan ik nu wel verbinding maken met mn telefoon.
  #174  
Oud 12-04-10, 12:42
rob.p rob.p is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berendhaan Bekijk bericht
Je moet wel een betaald developer account hebben anders kom je nog nergens.
Aha daar zit het hem dan dus in het leek al te gemakkelijk te gaan
  #175  
Oud 12-04-10, 12:47
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb 4.0 direct geinstalleerd nadat deze in de dev omgeving binnen is gekomen, echter heb ik vrijdag even met mijn 3GS weer gedowngrade naar 3.1.3, het besturingssysteem zelf functioneerde perfect, hoewel ik wel het probleem had dat folders soms versprongen en dan verkeerd op het homescreen stonden en niet te openen waren. Maar omdat veel apps nog niet goed of helemaal niet werken op 4.0 heb ik toch besloten mijn 3GS weer te downgraden. Volgende beta probeer ik wel weer even opnieuw, in de tussentijd APPS testen op m'n 3G dev phone. Daar staat wel 4.0 op.
  #176  
Oud 12-04-10, 13:20
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Iedereen komt hier problemen melden maar heeft dan niemand door dat het een BETA firmware is. Als je met deze problemen liever niet te maken hebt dan moet je één ding doen... NIET updaten naar een BETA firmware.
Haha inderdaad... Het is wel lachwekkend om te zien, zo'n stortvloed aan gebruikers die dingen hebben die niet goed werken, dat zijn de meeste niet gewend
  #177  
Oud 12-04-10, 13:43
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Is er nu wel een instelling voor automatisch opnemen met een bluetooth headset of carkit in 4.0?
  #178  
Oud 12-04-10, 14:25
Cornmeister Cornmeister is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Grijswijk ZH
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Voor de mensen die hun UDID willen weten. Zoek gewoon in de App Store naar UDID en je krijgt genoeg gratis applicaties die direct je UDID geeft.
Of via Tomtom Navigator
hier kun je hem ook in vinden.....
  #179  
Oud 12-04-10, 14:27
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl Bekijk bericht
Leuk. Heb juist gezien dat je een fout hebt in je photos applicatie. Gewoon 4.0 herinstalleren en het is weg. Had dat probleem ook in het begin
Welke fout heb je dan gezien?
  #180  
Oud 12-04-10, 15:21
trensongilles trensongilles is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

downgraden

mac: http://tinyurl.com/DowngradeMac
Windows: Downgrade iPhone OS 4.0 Beta1 to iPhone OS 3.1.3 Firmware on Windows | Gadgets DNA
 

Labels
ios4 iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen spysical iPhone algemeen 106 17-02-11 10:41
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic he1 iPad algemeen 359 27-08-10 17:51
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 12:08
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 caryntjen iTunes 2 05-05-10 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.