//

Release datum wordt er gek van !

Release datum wordt er gek van ! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet je daarvoor bellen? Want ik zie het nergens op de site staan! Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door El Bautista Bij MacMe kan je alvast een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 01-07-10, 13:25
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Moet je daarvoor bellen? Want ik zie het nergens op de site staan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Bautista Bekijk bericht
Bij MacMe kan je alvast een iPad reserveren, leverdatum is overigens nog niet bekend (MacMe | Groningen | Leeuwarden | Heerenveen).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 01-07-10, 13:29
El Bautista El Bautista is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 47
Standaard

Gewoon een mailtje sturen naar leeuwarden@macme.nl.
  #43  
Oud 01-07-10, 18:46
DokieDokie DokieDokie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Bijzonder dat er zoveel mensen zijn die allemaal wachten op de release in Nl. Had de mijne vorige maand relatief simpel voor 500e te pakken. Ff ritje naar dld en je hebt em...
  #44  
Oud 01-07-10, 18:48
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ja dat is geen probleem, maar Duitsland is compleet leeg, in ieder geval met de 3g modellen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DokieDokie Bekijk bericht
Bijzonder dat er zoveel mensen zijn die allemaal wachten op de release in Nl. Had de mijne vorige maand relatief simpel voor 500e te pakken. Ff ritje naar dld en je hebt em...
  #45  
Oud 01-07-10, 18:54
DokieDokie DokieDokie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Ja dat is geen probleem, maar Duitsland is compleet leeg, in ieder geval met de 3g modellen!
Zonde van je geld, tethering werkt prima. Alleen niet op ios4, maar dat zal niet lang meer duren. Gebruik nu mijn zakelijke Nokia e71 met vodafone, nog sneller als t-mobile ook.
  #46  
Oud 01-07-10, 19:35
arco arco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: hengelo
Berichten: 8
Standaard

Ga over 2 wk op vakantie. Wil hem dan wel graag hebben. Heb de te lezen boeken al in m'n iTunes klaar staan voor het syncen
  #47  
Oud 01-07-10, 19:46
erwin14 erwin14 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Question

[quote=DokieDokie;480697]Bijzonder dat er zoveel mensen zijn die allemaal wachten op de release in Nl. Had de mijne vorige maand relatief simpel voor 500e te pakken. Ff ritje naar dld en je hebt em...[/quot

Hoi even vraagje hoe zit het met de garantie
  #48  
Oud 01-07-10, 20:43
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin14 Bekijk bericht

Hoi even vraagje hoe zit het met de garantie
Je hebt gewoon volgens Apple een jaar garantie. (officieel zou je er 2 moeten hebben geloof ik) Maar het product inleveren bij een Nederlandse Apple dealer kan pas als het product ook in Nederland wordt verkocht.
  #49  
Oud 01-07-10, 23:37
Micheldegraaf Micheldegraaf is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DokieDokie Bekijk bericht
Zonde van je geld, tethering werkt prima. Alleen niet op ios4, maar dat zal niet lang meer duren. Gebruik nu mijn zakelijke Nokia e71 met vodafone, nog sneller als t-mobile ook.
Hoe werkt dit precies?
  #50  
Oud 03-07-10, 13:27
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

Ben net naar de Saturn in Wilrijk geweest(België) en ben daar naar de Apple afdeling geweest. Ik vroeg daar wanneer ze de iPad gaan verkopen maar ze mogen het niet zeggen vertelde ze mij
  #51  
Oud 03-07-10, 13:33
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Haha, ik heb net met Switch gebeld in Antwerpen en zei hen "vanaf wanneer gaan jullie hem nu verkopen?" vrouw: "wij hebben nog niets van informatie", ik: "oh, bij mediamarkt waren ze al geleverd, maar mochten ze voorlopig niet in verkoop zetten", vrouw: "ah, ja, dan zullen wij hem ook wel snel hebben hoor"
Vermoed dat ze vanaf volgende week te koop zullen zijn. Kennelijk heeft Apple ervoor gekozen om eerst opnieuw te leveren aan Duitsland en Frankrijk (en weet ik nog welke landen) uit de voorraad die oorspronkelijk voor ons bestemd was. Er was toch iemand op het forum die op de doos van zijn Ipad uit Frankrijk "Benelux" had staan?
  #52  
Oud 03-07-10, 14:07
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bejito Bekijk bericht
Haha, ik heb net met Switch gebeld in Antwerpen en zei hen "vanaf wanneer gaan jullie hem nu verkopen?" vrouw: "wij hebben nog niets van informatie", ik: "oh, bij mediamarkt waren ze al geleverd, maar mochten ze voorlopig niet in verkoop zetten", vrouw: "ah, ja, dan zullen wij hem ook wel snel hebben hoor"
Vermoed dat ze vanaf volgende week te koop zullen zijn. Kennelijk heeft Apple ervoor gekozen om eerst opnieuw te leveren aan Duitsland en Frankrijk (en weet ik nog welke landen) uit de voorraad die oorspronkelijk voor ons bestemd was. Er was toch iemand op het forum die op de doos van zijn Ipad uit Frankrijk "Benelux" had staan?
Dat klopt. Sterker nog; Apple store maakt gebruik van het bedrijf Syncreon die de distributie voor de Apple Store verzorgd naar landen als Frankrijk en Duitsland en straks ook in Nederland.
De iPhone 4 is al een hele tijd bij hun opgeslagen, ergens in Waalwijk. Waarschijnlijk in het sprookjesbos van de Efteling

Trouwens, ik was gisteren weer in de Apple afdeling van MediaMarkt Rotterdam-Centrum en raakte weer aan de praat met de jongen die mij had geholpen met de reservering.
Ik begon over de bon, waarin vermeld stond dat de iPad in een bepaald magazijn ligt. Hij zei, dat klopt. Ze hebben hem liggen bij een opslagplaats van MediaMarkt in de buurt van Rotterdam-Zevenkamp en Cappele a/d IJssel. Zij wachten op bericht van Apple.
Hij denkt ook dat Apple de voorkeur geeft aan grote landen als Frankrijk en Duitsland, om zoveel mogelijk aan hun vraag te kunnen voldoen. Daarna komt Nederland aan de beurt. Ze hadden verwacht vanaf 2 Juli te beginnen met de verkoop, maar dit is zeer recent besloten om nog even te wachten.
Het verhaal steekt wel logisch in elkaar en dat vermoeden hadden wij volgens mij op het forum ook al. Hij kan ook wel lulkoek op hebben gehangen en ik maar alles geloven wat ie zegt
  #53  
Oud 03-07-10, 22:49
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Ik woon in Waalwijk EN ik weet waar Syncreon staat!!! Maandag maar es ff langsgaan, eh eh
  #54  
Oud 04-07-10, 02:17
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Bekijk bericht
Ik woon in Waalwijk EN ik weet waar Syncreon staat!!! Maandag maar es ff langsgaan, eh eh
Wij hebben bewijsmateriaal indien ze ontkennen.
Neem deze tweet mee naar hun
Het komt van de internetjournalist Alexander Klöpping, die regelmatig aanschuift bij De Wereld Draait Door.
  #55  
Oud 04-07-10, 09:21
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ik ga vanmiddag naar de Mediamarkt Almere toe. Eventjes polshoogte nemen daar hoe het zit met de pre-orders. Iemand nog tips hoe ik iets kan lospeuteren bij ze? (of zullen ze echt niets weten)
  #56  
Oud 04-07-10, 09:55
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Ik ga vanmiddag naar de Mediamarkt Almere toe. Eventjes polshoogte nemen daar hoe het zit met de pre-orders. Iemand nog tips hoe ik iets kan lospeuteren bij ze? (of zullen ze echt niets weten)
Je zou het MM Rotterdam-Centrum verhaaltje op kunnen hangen. Dat hun iets meer hebben los gelaten dan MM Almere. In Rotterdam gaan ze zelfs zo ver dat ze zelfs hebben doorgeven in welk magazijn die iPad opgeslagen zitten.
Uiteraard weet ik niet of alles op waarheid berust, ik put hoop uit elk gerucht of onzin verhaal van een willekeurig verkoper.
  #57  
Oud 04-07-10, 10:53
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chytin Bekijk bericht
Je zou het MM Rotterdam-Centrum verhaaltje op kunnen hangen. Dat hun iets meer hebben los gelaten dan MM Almere. In Rotterdam gaan ze zelfs zo ver dat ze zelfs hebben doorgeven in welk magazijn die iPad opgeslagen zitten.
Uiteraard weet ik niet of alles op waarheid berust, ik put hoop uit elk gerucht of onzin verhaal van een willekeurig verkoper.
Deze info neem ik absoluut mee
Mocht ik vanmiddag meer info hebben, dan plaats ik het hier!
  #58  
Oud 04-07-10, 12:24
Memphiszr Memphiszr is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Geloof niet dat Syncreon alle transport doet voor Apple.
Wij hebben 2 weken terug als test/proef 10.000 Ipads vervoerd.

Gisteren gehoord dat vanaf volgende week meerdere shipments komen vanuit Apple.

Kan in ieder geval niet wachten tot hij in NL verkrijgbaar is.
Wil hem nu toch wel graag hebben.
  #59  
Oud 04-07-10, 12:49
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard

weet iemand of slim.nl het ook gaat verkopen ? ben namelijk student en krijg dan korting !
  #60  
Oud 04-07-10, 13:02
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

Als je je aanmeld bij hun nieuwsbrief dan sturen ze wel een berichtje als ze hem verkopen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik word gek van THE! McNessie iPhone algemeen 6 04-08-10 15:48
word er gek van :p jhnschts Archief 12 10-05-09 12:57
Wordt er een beetje gek van! Apple-Flap iPhone algemeen 4 21-06-08 23:16
SMS probleem, wordt gek. djurre iPhone algemeen 27 06-06-08 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.