Release datum wordt er gek van ! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet je daarvoor bellen? Want ik zie het nergens op de site staan! Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door El Bautista Bij MacMe kan je alvast een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet je daarvoor bellen? Want ik zie het nergens op de site staan!
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gewoon een mailtje sturen naar leeuwarden@macme.nl.
|
|
|||
|
|||
Bijzonder dat er zoveel mensen zijn die allemaal wachten op de release in Nl. Had de mijne vorige maand relatief simpel voor 500e te pakken. Ff ritje naar dld en je hebt em...
|
|
|||
|
|||
Ja dat is geen probleem, maar Duitsland is compleet leeg, in ieder geval met de 3g modellen!
|
|
|||
|
|||
Zonde van je geld, tethering werkt prima. Alleen niet op ios4, maar dat zal niet lang meer duren. Gebruik nu mijn zakelijke Nokia e71 met vodafone, nog sneller als t-mobile ook.
|
|
|||
|
|||
Ga over 2 wk op vakantie. Wil hem dan wel graag hebben. Heb de te lezen boeken al in m'n iTunes klaar staan voor het syncen
|
|
|||
|
|||
[quote=DokieDokie;480697]Bijzonder dat er zoveel mensen zijn die allemaal wachten op de release in Nl. Had de mijne vorige maand relatief simpel voor 500e te pakken. Ff ritje naar dld en je hebt em...[/quot
Hoi even vraagje hoe zit het met de garantie |
|
|||
|
|||
Je hebt gewoon volgens Apple een jaar garantie. (officieel zou je er 2 moeten hebben geloof ik) Maar het product inleveren bij een Nederlandse Apple dealer kan pas als het product ook in Nederland wordt verkocht.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben net naar de Saturn in Wilrijk geweest(België) en ben daar naar de Apple afdeling geweest. Ik vroeg daar wanneer ze de iPad gaan verkopen maar ze mogen het niet zeggen vertelde ze mij
|
|
|||
|
|||
Haha, ik heb net met Switch gebeld in Antwerpen en zei hen "vanaf wanneer gaan jullie hem nu verkopen?" vrouw: "wij hebben nog niets van informatie", ik: "oh, bij mediamarkt waren ze al geleverd, maar mochten ze voorlopig niet in verkoop zetten", vrouw: "ah, ja, dan zullen wij hem ook wel snel hebben hoor"
Vermoed dat ze vanaf volgende week te koop zullen zijn. Kennelijk heeft Apple ervoor gekozen om eerst opnieuw te leveren aan Duitsland en Frankrijk (en weet ik nog welke landen) uit de voorraad die oorspronkelijk voor ons bestemd was. Er was toch iemand op het forum die op de doos van zijn Ipad uit Frankrijk "Benelux" had staan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De iPhone 4 is al een hele tijd bij hun opgeslagen, ergens in Waalwijk. Waarschijnlijk in het sprookjesbos van de Efteling Trouwens, ik was gisteren weer in de Apple afdeling van MediaMarkt Rotterdam-Centrum en raakte weer aan de praat met de jongen die mij had geholpen met de reservering. Ik begon over de bon, waarin vermeld stond dat de iPad in een bepaald magazijn ligt. Hij zei, dat klopt. Ze hebben hem liggen bij een opslagplaats van MediaMarkt in de buurt van Rotterdam-Zevenkamp en Cappele a/d IJssel. Zij wachten op bericht van Apple. Hij denkt ook dat Apple de voorkeur geeft aan grote landen als Frankrijk en Duitsland, om zoveel mogelijk aan hun vraag te kunnen voldoen. Daarna komt Nederland aan de beurt. Ze hadden verwacht vanaf 2 Juli te beginnen met de verkoop, maar dit is zeer recent besloten om nog even te wachten. Het verhaal steekt wel logisch in elkaar en dat vermoeden hadden wij volgens mij op het forum ook al. Hij kan ook wel lulkoek op hebben gehangen en ik maar alles geloven wat ie zegt |
|
|||
|
|||
Ik woon in Waalwijk EN ik weet waar Syncreon staat!!! Maandag maar es ff langsgaan, eh eh
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Neem deze tweet mee naar hun Het komt van de internetjournalist Alexander Klöpping, die regelmatig aanschuift bij De Wereld Draait Door. |
|
|||
|
|||
Ik ga vanmiddag naar de Mediamarkt Almere toe. Eventjes polshoogte nemen daar hoe het zit met de pre-orders. Iemand nog tips hoe ik iets kan lospeuteren bij ze? (of zullen ze echt niets weten)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Uiteraard weet ik niet of alles op waarheid berust, ik put hoop uit elk gerucht of onzin verhaal van een willekeurig verkoper. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht ik vanmiddag meer info hebben, dan plaats ik het hier! |
|
|||
|
|||
Geloof niet dat Syncreon alle transport doet voor Apple.
Wij hebben 2 weken terug als test/proef 10.000 Ipads vervoerd. Gisteren gehoord dat vanaf volgende week meerdere shipments komen vanuit Apple. Kan in ieder geval niet wachten tot hij in NL verkrijgbaar is. Wil hem nu toch wel graag hebben. |
|
|||
|
|||
weet iemand of slim.nl het ook gaat verkopen ? ben namelijk student en krijg dan korting !
|
|
||||
|
||||
Als je je aanmeld bij hun nieuwsbrief dan sturen ze wel een berichtje als ze hem verkopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik word gek van THE! | McNessie | iPhone algemeen | 6 | 04-08-10 16:48 |
word er gek van :p | jhnschts | Archief | 12 | 10-05-09 13:57 |
Wordt er een beetje gek van! | Apple-Flap | iPhone algemeen | 4 | 22-06-08 00:16 |
SMS probleem, wordt gek. | djurre | iPhone algemeen | 27 | 06-06-08 12:30 |
|
|