//

iPhone 5

iPhone 5 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd, ik wacht mooi af en beslis pas in januari of ik nog een half jaartje wacht tot de nieuwe iphone. Maar wie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-08-10, 16:34
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Ik ben benieuwd, ik wacht mooi af en beslis pas in januari of ik nog een half jaartje wacht tot de nieuwe iphone. Maar wie weet is de nieuwe iphone dan al wel uit.. De Antenne moet hoe dan ook verbeterd worden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-08-10, 17:43
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Mocht het gerucht toch waar zijn dan laat ik die voorlopig aan mijn neus voorbij gaan. Heb veel te veel plezier van mijn Iphone 4
  #23  
Oud 08-08-10, 17:47
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Mocht het gerucht toch waar zijn dan laat ik die voorlopig aan mijn neus voorbij gaan. Heb veel te veel plezier van mijn Iphone 4

Idem dito, ik blijf zeker bezig. nog even en ik kan elke jaar van iphone wisselen. Ik vind elk half jaar vriendin wisselen leuk maar van een iphone niet
  #24  
Oud 08-08-10, 19:35
madmurdoc78 madmurdoc78 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

ik vind dat de iPhone het best goed 2 jaar kan uithouden. Ik heb nu (bijna) 2 jaar de 3G en hij doet het nog best goed. MUV minimale haarscheurtjes in de behuizing, wat stofjes achter het glas en één setje overleden headphones is hij nog is zeer goede staat.

Maar de nieuwste spellen en iOS functies zijn voor de processor misschien een beetje too much. Dat is voor mij (in combinatie met het aflopen van mijn contract) een goed excuus om de iP4 aan te schaffen. Maar ik vermoed dat ik ook daar wel weer 2 jaar mee vooruit kan.

Élk jaar een nieuwe telefoon is een beetje overdreven (zelfs in deze op hol geslagen consumptiemaatschappij) toch?
  #25  
Oud 08-08-10, 20:49
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madmurdoc78 Bekijk bericht
ik vind dat de iPhone het best goed 2 jaar kan uithouden. Ik heb nu (bijna) 2 jaar de 3G en hij doet het nog best goed. MUV minimale haarscheurtjes in de behuizing, wat stofjes achter het glas en één setje overleden headphones is hij nog is zeer goede staat.

Maar de nieuwste spellen en iOS functies zijn voor de processor misschien een beetje too much. Dat is voor mij (in combinatie met het aflopen van mijn contract) een goed excuus om de iP4 aan te schaffen. Maar ik vermoed dat ik ook daar wel weer 2 jaar mee vooruit kan.

Élk jaar een nieuwe telefoon is een beetje overdreven (zelfs in deze op hol geslagen consumptiemaatschappij) toch?

je hebt helemaal gelijk iphone moet het zeker 2 jaar kunnen uitzingen.
  #26  
Oud 10-08-10, 12:38
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiekry Bekijk bericht
je hebt helemaal gelijk iphone moet het zeker 2 jaar kunnen uitzingen.
Ja de iPhone kan het zeker 2jaar uithouden, ook langer.
Maar daar heeft Apple niets aan... Ze willen natuurlijk inkomsten hebben en brengen daarom een nieuw model uit.
Maar daar hoef jij natuurlijk niet aan mee te doen Ik heb nu mijn iPhone 4 ook gekocht, maar ben wel vrij zeker dat er in januari een nieuw model komt.
Dit gaat waarschijnlijk niet de iPhone 5 zijn, maar een nieuw model van iPhone 4 (die idd het antenne probleem en nog kleine details gaat oplossen)

Dat zijn alvast mijn verwachtingen... Voor het echte nieuws zullen we nog enkele maanden moeten wachten
  #27  
Oud 10-08-10, 13:45
madmurdoc78 madmurdoc78 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Als ze graag elk jaar nieuwe toestellen willen verkopen dan moeten ze van "exclusieve" deals met providers af stappen. Dan komt er wat concurrentie en dus beter betaalbare prijzen met een 1jarig contract.
  #28  
Oud 10-08-10, 14:50
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Er komt een 4 voor de Amerikaanse markt. Apple heeft daar net een heel grote order voor geplaats. Daar komt het gerucht vandaan.
__________________
1x 4 zw 16GB, 1x 3G zw 16 GB, 2x 3GS w 16 GB, 1x 3GS w 32 GB, 1x 2G 8GB US, 1x iPad 16G Wi-Fi. All JB
  #29  
Oud 10-08-10, 19:02
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankhan Bekijk bericht
Er komt een 4 voor de Amerikaanse markt. Apple heeft daar net een heel grote order voor geplaats. Daar komt het gerucht vandaan.
Nu is de 4 toch ook al in de VS zou ik denken. Waarom dan een 2de versie daar en niet bij ons ?
  #30  
Oud 10-08-10, 19:43
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Lees jij hier niet de nieuws berichten?. In de US draaien ze ook nog een netwerk naast GSM

http://www.iphoneclub.nl/83881/geruc...voor-iphone-4/

Laatst gewijzigd door frankhan; 10-08-10 om 22:31. Reden: link toegevoegd
  #31  
Oud 11-08-10, 23:26
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

iPhone 4 Knockoff Review » M.I.C Gadget

Klik op bovenstaande link voor een reviiew van de iPhone ...eh....4,5?! Ach, het is gewoon leuk om te zien hoe de Chinezen een graantje meepikken van de hype rondom de Apple producten...misschien ietwat offtopic, maar leuk om eens te bekijken...kijk ook het filmpje even en let op de software layout...identiek aan iOS4...

Groet,

René
  #32  
Oud 13-08-10, 21:16
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Lees dit:
Gerucht: iPhone 4-variant krijgt groter scherm en ander antennesysteem | Mobile | Tweakers.net Nieuws

Zou in januari moeten uitkomen? moeten we dit geloven
  #33  
Oud 13-08-10, 21:52
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Nee. CDMA versie misschien wel, antenne anders? Wie weet een beetje, maar niks anders. Ze gaan geen groter scherm ofzo doen, of nieuwe functies. Hooguit een 64 GB model.
  #34  
Oud 14-08-10, 00:57
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Nee. CDMA versie misschien wel, antenne anders? Wie weet een beetje, maar niks anders. Ze gaan geen groter scherm ofzo doen, of nieuwe functies. Hooguit een 64 GB model.
Helemaal mee eens. Ze hebben bewust voor een slankere iPhone gekozen en dan gaan ze niet opeens een enorm ding produceren omdat de concurrentie grotere schermen heef alsof ze dat niet zagen aankomen.

Dat van die processor is al helemaal belachelijk. Ze hebben de huidige underclockt op ong 750MHz dus dan gaan ze echt niet opeens de sprong naar 1.2GHz maken.

Men doet alsof Apple in paniek is geraakt door de toestellen van de concurrentie. Waarom zou Apple zo snel al met een compleet nieuw model komen? De iP4 verkoopt verschrikkelijk goed.
  #35  
Oud 14-08-10, 11:25
ericardo ericardo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik geloof er niets van, anders had de media er allang opgezeten
  #36  
Oud 18-08-10, 20:31
Domboes Domboes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België
Berichten: 15
Standaard

De nieuwe "iPhone 5" gaat net dezelfde zijn als de iPhone 4, maar dan met een CDMA chip. En zo'n GSM zou nutteloos zijn Europa omdat er hier nu eenmaal geen CDMA netwerk beschikbaar is.
  #37  
Oud 18-08-10, 22:46
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Ben het er helemaal mee eens, in voorjaar 2011 iPhone 4 C(DMA) voor de US met nieuwe software, nieuwe software ook voor de iPhone 4 G(SM). iPhone 5 nu al in ontwerp maar pas over 15-17 maanden de roll-out op de apple congres. Verkoop over 20-22 maanden.

Levenscyclus moet met maar 1 type phone in je product assortiment wel 18 tot 24 maanden meegaan. N*kia kan zijn binnenwerk in diverse verschillende modellen stoppen, met andere doelgroepen, zodat de totale verkopen voldoende zijn voor de ontwikkelingskosten van een toestel binnenwerk.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
  #38  
Oud 19-08-10, 02:04
mahmut1995 mahmut1995 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Nieuwe iPhone in oktober?
dat kan apple echt niet maken tegen de trouwe Apple fans
en als zo iets gebeurt.
dan koop ik over 2 jaar maar een blackberry
die zijn tenminste niet zo stom.
  #39  
Oud 19-08-10, 15:59
niete niete is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mahmut1995 Bekijk bericht
Nieuwe iPhone in oktober?
dat kan apple echt niet maken tegen de trouwe Apple fans
en als zo iets gebeurt.
dan koop ik over 2 jaar maar een blackberry
die zijn tenminste niet zo stom.
als dat waar is , wacht ik geen 2 jaar, in november koop ik een Blackberry , ben aan vernieuwing toe,
  #40  
Oud 19-08-10, 16:02
mahmut1995 mahmut1995 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niete Bekijk bericht
als dat waar is , wacht ik geen 2 jaar, in november koop ik een Blackberry , ben aan vernieuwing toe,
ik moet dan 2 jaar wachten want dan is mijn abbonoment op iPhone4 afgelopen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.