contacten niet meer aanwezig discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een maand terug heb een iphone in de USA gekocht. Hij is inmiddels simlock-vrij, maar nu blijkt dat al mijn contactpersonen 'kwijt' ben, welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten niet meer aanwezig
Hallo,
Een maand terug heb een iphone in de USA gekocht. Hij is inmiddels simlock-vrij, maar nu blijkt dat al mijn contactpersonen 'kwijt' ben, welke op mijn simcard stonden. Wie heeft hier ervaring mee, en kan mij helpen?? Het is een 1.1.3 versie. Thanx alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
install simport vanuit de installer en je zult vanaf dat programma je contacten die op de sim staan kunnen kopieren naar de iPhone |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weergave "Gebruik" niet meer aanwezig na update 4.3 | PrittStift | iPhone algemeen | 9 | 14-03-11 12:15 |
iPhone: Mobiele Datanetwerk ''Knop'' niet meer aanwezig na Jailb. | adem1980 | Jailbreak | 12 | 27-01-11 12:40 |
Contacten niet meer in alfabet | JulietteTexel | iTunes | 3 | 07-12-10 16:59 |
contacten bellen werkt niet meer! | OrangeY | iPhone algemeen | 3 | 23-10-10 16:17 |
|
|