1.1.4 probleem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 1.1.3 iphone via itunes geupdate naar 1.1.4(dom natuurlijk) nu kan ik er dus niks meer mee ook niet via ziphone ,ook als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
1.1.4 probleem
Ik heb mijn 1.1.3 iphone via itunes geupdate naar 1.1.4(dom natuurlijk) nu kan ik er dus niks meer mee ook niet via ziphone ,ook als ik hem via itunes wil herstellen lukt het niet.Moet ik nu gewoon wachten op ziphone voor 1.1.4 of kan ik nog iets anders proberen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iClarified - iPhone - How to Unlock a 1.1.4 iPhone (ZiPhone + Installer) (Windows) als je bootloader 3.9 hebt
succes |
|
||||
|
||||
Dankje,ga ik proberen.
|
|
||||
|
||||
Opnieuw gebruik je niet de zoekfunctie. hier gaat dus weer een slotje op en je krijg een waarschuwing!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|