iPhone al unlocked in Amerika discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje, Een vriend van mij is nu in Miami, hij is gaan kijken in de Apple Store maar daar waren alle iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone al unlocked in Amerika
Ik heb een vraagje,
Een vriend van mij is nu in Miami, hij is gaan kijken in de Apple Store maar daar waren alle iPhone uitverkocht. Nu heeft hij toch nog ergens een al geunlockte iPhone gevonden voor 517 dollar. Mijn vraag is nu, als deze een gedowngrade bootloader is (wat wss het geval is met ZiPhone) wat zijn dan echt de gevaren van niet meer terug te kunnen naar 4.6?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
geen.
misschien even op het forum zoeken? |
|
|||
|
|||
kan Apple met een update er niet voor zorgen dat bv je serial met je BL moet overeenkomen fzo? Maar een ideetje
|
|
||||
|
||||
misschien wel.. en dan?
Maar hier wordt ook al genoeg over besproken op het forum. Zijn diverse lopende topic over. Gebruik de zoekfunctie om deze te vinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) | Dien | Unlock [archief] | 91 | 04-01-08 14:12 |
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked | efefes | Unlock [archief] | 2 | 13-11-07 15:20 |
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 | MacFoxx | Unlock [archief] | 30 | 12-11-07 18:56 |
|
|