Na lock op zwart en nu in restore... is er een oplossing discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, plots zat m'n iphone vast. Zwart scherm geen reactie meer. Met home en aan/uit (6 sec) is hij weer tot leven gekomen maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na lock op zwart en nu in restore... is er een oplossing
Allen, plots zat m'n iphone vast. Zwart scherm geen reactie meer. Met home en aan/uit (6 sec) is hij weer tot leven gekomen maar nu moet ik een retore/herstel uitvoeren van Itunes. Is dat nodig of er er een andere oplossing om te voorkomen dat ik opnieuw alles moet unlocken ed.
Kon op de wiki nog geen handige oplossing vinden... wellicht is die er wel. Goof |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
download iliberty+ en kies de optie jump out of recovery mode in tabblad other tools
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
dank is groot!
gelukt natuurlijk. Super.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplossing voor restore | fronteer | iPhone algemeen | 1 | 24-05-10 09:51 |
Wi-Fi probleem, hoe mijn lock te omzeilen na restore? | Nemisis2003 | Wi-Fi | 6 | 18-08-09 16:18 |
[Help !!] bij restore foutmelding 1600, nu zwart scherm !! | wrc1 | Archief | 1 | 10-06-09 18:42 |
iPhone: iphone na restore nog steeds zwart scherm | feZzoR | Jailbreak | 3 | 03-04-09 13:26 |
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! | speeds | iPhone algemeen | 3 | 08-04-08 01:32 |
|
|