Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Michael, geldt deze tut om naar 1.1.4 te downgraden ook als je met een ge-pwnde 2.0 op je iPhone zit? Heb iemand op MSN die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Michael, geldt deze tut om naar 1.1.4 te downgraden ook als je met een ge-pwnde 2.0 op je iPhone zit? Heb iemand op MSN die maar niet terug komt op 1.1.4 en vanuit een ge-pwnde 2.0 komt. Ik dacht: misschien speelt dit een rol.
|
|
|
||||
|
||||
Ja zelfde laken het pak. Ben ik bang maar als die nog een custom 114 heeft moet hij misschien eerst dat proberen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
OK, thanks.
|
|
|||
|
|||
michael , yingie poste voor mij.
wel ik zit met het volgende, ik heb een iphone gekocht en die was vroeger 114 maar die persoon had hem unlocked met ziphone. en het scherm freezde enzo en had hem geupdate naar 2.0fw van apple zelf. tot als pwnage uitkwam heeft hij die unlocked maar mijn Wi-Fi en bt werkt niet meer. heb echt al veel geprobeerd om te restoren naar 114. maar mijn iphone staat nu in de custom software van jou, heb jij soms toevallig een custom software 114 liggen? want met de originele restore van apple lukt het niet (114) mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
en die custom fw 114 moet ik dan ook restoren met itunes 7.5? en ivm die baseband dan moet ik die dan downgraden voor iliberty? of met jouw custom moet die dan niet meer unlocked+jailbreaked worden?
sorry voor de lastige vragen maar ik heb mijn iphone nog maar van zondag en moet nog veel leren. heb al veel geleest over het downgraden naar 114 via apple restore zelf maar dat luckt me echt niet. mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Haha, heb net hetzelfde gedaan Vraagje: kan hij de custom restoren in 7.7 of moet dat nog in 7.5/7.6? Vraagje 2: de custom 1.1.4 is al unlocked, kan hij dan meteen KiPhone draaien om de baseband te downgraden?
|
|
|||
|
|||
ja maar als ik die custom fw 114 erop heb gezet moet ik dan die baseband niet downgraden met kiphone ofoz? want ja ik wil alleen maar de downgraden doen voor mijn Wi-Fi en bt te doen werken op hoop van zege dat dit mijn probleem gaat oplossen. want mijn Wi-Fi is grijs en zegd Geen verbinding en hij blijft zoeken naar netwerken. maar ikzelf heb een Wi-Fi router en bij mijn vrienden ging het ook niet
mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
en als ik dan restore heb kunnen doen naar 114 en met kiphone kunne downgraden is de kans dan groot dat mijn Wi-Fi/bt terug is? vroeger had die persoon hem unlocked met ziphone op versie 114. en doordat het scherm freezde had hij hem geupdate naar fw2.0 met baseband 04.05.04_g en gewacht tot de unlock vrij kwam.
mvg |
|
|||
|
|||
De tips zijn super die ik hier gelezen heb tot nu toe.
Het lukt mij om terug te komen naar 1.1.4 Echter zit ik met een probleem: Het lukt mij niet mijn baseband te downgraden. Ik zit nu op 04.05.04_G en bootloader 3.9_m3s2 het is mij gelukt om de baseband te verwijderen via basebanderase van iclarified. Echter na verschillende keren te hebben hersteld komt toch 04.05.04_G weer terug. Wie er tips heeft graag ik heb hiervoor iliberty+ gebruik en Ziphone Alvast bedankt!!! Laatst gewijzigd door timon iphone; 24-07-08 om 00:02. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
en via deze manier is de kans groot dat mijn grey Wi-Fi/bt terug zou werken? en moet ik ook itunes 7.5 gebruiken voor die 114 fw ?of is 7.7 ook goed?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en met kiphone of die patched ziphone dan baseband downgraden? welk program raad je mij aan om een poging tot mijn Wi-Fi terug te krijgen?
ik heb een patched ziphone by kiremk. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik wou proberen via itunes 7.7 maar ik kreeg error 20, weet jij soms toevallig wat dit betekent?
|
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|