Installer installeren discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb al een simlockvrije iPhone, maar zonder installer. Is er een mogelijkheid om deze er nog op te krijgen? Er zit ook geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer installeren
Hey,
Ik heb al een simlockvrije iPhone, maar zonder installer. Is er een mogelijkheid om deze er nog op te krijgen? Er zit ook geen SSH op zodat ik dus niet op mn iphone kan komen via WinSCP. Menno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou hem voor de zekerheid restoren naar 114 in iTunes en daarna met een programma als Ziphone etc. activeren, unlocken etc. Dan heb je zeker alles compleet en stabiel en start je weer vers. Wel even eerst syncen/backup maken
|
|
|||
|
|||
De iphone is eigenlijk niet van mij, dus ik hem niet zelf opnieuw unlocken.
De mijne heb ik uit de USA en daar zat de installer gewoon bij en bij die gene waar ik het nu over heb dus niet. Geen id of hij later verwijderd is ofzo. Laatst gewijzigd door ArB; 02-05-08 om 23:33. |
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon iliberty+ downloaden en dan alleen maar de installer laten installeren. dan hoef je niet te restoren.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Handmatig installer installeren werkt 9 van de 10 keer ook niet. Krijg je allerlei errors in Installer bij het installeren
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder hoef ik niks in te stellen? EDIT: Zie nu bij iLiberty+ dat je Jailbreak niet kan uitvinken, is dat erg? Laatst gewijzigd door mbliek; 03-05-08 om 17:09. |
|
||||
|
||||
Nee is niet uit
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maakt niet uit bedoelde hij
|
|
|||
|
|||
oke thanks, we gaan het binnenkort maar eens proberen
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat geprobeerd, maar met de laatste versie van iLiberty+ kan je alleen maar Cydia aanvinken. En dat is niet echt wat ik zoek...
Ik zou graag Installer hebben... |
|
||||
|
||||
In het tabblad advanced zie je hem staan. Eerst ff laten downloaden en daarna kun je hem selecteren.
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect! Bedankt om mijn pad naar FW 1.1.4 te verlichten met uw kennis, ArB...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of ik snap er niks van... Ik hoop dat je me verder kunt helpen. Gr. Guus |
|
|||
|
|||
@Gustaaf:
Ik zag het in het begin ook niet. Maar als je onderaan het tabblad Advanced kijkt, zie je ook nog eens 3 tabbladen, nl. Selected, Local en Payloads available on Repo. Klik op Payloads tabblad en klik dan op de knop Refresh (rechts onderaan). Dan zoek je Installer (als ie bij het tweede tabblad Local er nog niet bij staat natuurlijk) en vink je hem aan. Klik dan op de knop Download rechts onderaan. Effe wachten en ie komt bij Local te staan. Vink hem nog eens aan en klik op Go for it! Dan zou ie in orde moeten zijn. Mijn laatste tip: als je geen advanced user bent van de iPhone, klik dan enkel aan wat je kent of nodig hebt! Veel succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shazam installeren via INSTALLER | thijsIphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-05-09 17:27 |
Installer installeren | 3Gphone | Jailbreak apps en thema's | 17 | 17-09-08 00:27 |
Hoe installer installeren? | ludo0077 | Archief | 1 | 28-08-08 16:13 |
Installer 4.0 installeren via Cydia | Ragdolled | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-08-08 00:57 |
installer installeren op iphone | maaikel35 | Archief | 1 | 01-02-08 15:40 |
|
|