//

vastloper als ik een sms bericht ontvang

vastloper als ik een sms bericht ontvang discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds net een raar probleem. ik ontving een sms maar als ik deze wil lezen dan sluit hij gelijk weer en gaat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-07, 18:47
truemaster97 truemaster97 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard vastloper als ik een sms bericht ontvang

ik heb sinds net een raar probleem.
ik ontving een sms maar als ik deze wil lezen dan sluit hij gelijk weer en gaat de phone terug naar het hoofdmenu.
ook kan ik nu helemaal geen andere smsjes lezen hij opent ze niet eens meer, terwijl ik wel een melding krijg dat ze binnenkomen.
als i ze dan probeer te openen dan krijg ik een leeg berichtenscherm die na 1,5 sec weer sluit.

als iemand mij met dit probleem zou kunnen helpen heel graag

mvg

jaron
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-07, 19:25
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Probeer je iPhone is geheel opnieuw op te starten. Dus de sleep/wake knop bovenop een aantal seconden inhouden tot de "slide to powerdown" slide verschijnt. Start hem daarna weer opnieuw op.

Wanneer dit niet werkt kan je het proberen door de sleep/wake knop en de home knop een aantal seconden in te houden tot de iPhone uit zichzelf weer opnieuw opstart (apple logo).

Probeer nu nog eens de smsjes te openen, grote kans dat het wel weer werkt. Succes!
  #3  
Oud 24-10-07, 19:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je moet het sms.db weghalen Het makkelijkste te doen met de MobileFinder vanaf de installer te installeren. Dan naar Var/root/Library/SMS daar het sms.db weggooien en je probleem is opgelost. Iedere keer als je dit probleem hebt zul je het zo moeten oplossen.
  #4  
Oud 24-10-07, 19:42
truemaster97 truemaster97 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

dat eerste had ik al geprobeerd
die 2e oplossing werkte perfect!!!!

veel, zeer veel dank

jaron
  #5  
Oud 24-10-07, 20:24
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Hmm, dan is die sms.db dus corrupt geraakt? Houdt wel in dat alle smsjes die reeds zijn opgeslagen weg zijn. Vervelend bugje

Thanks voor je oplossing Michael!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: ontvang geen sms meer na JB? xefuzion Jailbreak 0 19-10-10 22:23
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 12:45
Weer een vastloper... rusty iPhone algemeen 5 04-07-08 20:11
België: Ontvang soms geen SMS-berichten Phuncz Overige providers België 0 05-03-08 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.