Filmpjes doen t niet! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een heel vreemd probleem. Ik heb een aantal filmpjes omgezet naar mp4, maar de meesten hebben het volgende probleem: Als ze beginnen, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Filmpjes doen t niet!
Ik heb een heel vreemd probleem.
Ik heb een aantal filmpjes omgezet naar mp4, maar de meesten hebben het volgende probleem: Als ze beginnen, dan valt na een seconde het geluid weg, en dan 2 seconden later stopt het filmpje en keert ie terug naar het ipod menu. Als ik de filmpjes een klein stukje doorspoel, laten we zeggen 10 seconden, dan blijft hij het wel doen. Heeft iemand anders hier ook last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
topic mag worden verwijderd.
heb hem in een andere sectie geplaatst. |
|
||||
|
||||
Andere topic is verwijderd. Hij is hier prima op zijn plaats. Graag niet ongevraagd dubbele topics aanmaken. Dit leidt tot versnippering op het forum en vervuiling van de zoekfunctie.
|
|
|||
|
|||
hmm ok, alleen krijg ik hier totaal geen reacties, vandaar dat ik hem in een drukker bezochte sectie zette.....
|
|
|||
|
|||
Gebruik Total Video Converter 2007 (programma is niet gratis!), deze gebruik ik ook en werkt echt perfect. Film omzetten gaat snel en de kwaliteit is fantastisch.
|
|
|||
|
|||
Ok thanks!
Waar kan ik die vinden? Wat kost het programma? |
|
||||
|
||||
DVDFab werkt ook uitstekend pm me even aub
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatie filmpjes op kaart kloppen niet | GJ1990 | iPhone algemeen | 2 | 16-12-10 11:50 |
iphone synct eigen filmpjes niet | jurben33 | iTunes | 0 | 15-08-10 00:59 |
Filmpjes Youtube spelen niet af | evdijk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-09 21:50 |
Youtube speelt sommige filmpjes niet af? | Peter1612 | iPhone algemeen | 3 | 17-11-09 12:39 |
Video: Filmpjes spelen niet volledig af | blaugrana | Muziek, foto & video | 5 | 11-04-08 17:46 |
|
|